• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار مطرح کرد:

سده لنجان شهری با اصالت است

  • کد خبر : 18231
  • 20 فروردین 1401 - 13:31
سده لنجان شهری با اصالت است
شهردار سده لنجان گفت: بازدیدهای میدانی و مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می‌شود شهروندان مطالبات خود را بدون واسطه با مسئولان و مدیریت شهری در میان گذاشته و شاهد شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای محله و مشکلاتی باشیم که شهروندان با آن دست به گریبان هستند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمید شهبازی بازدیدهای میدانی مدیران شهری را اعتمادساز دانست و اظهار کرد: بازدیدهای میدانی و مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می‌شود شهروندان مطالبات خود را بدون واسطه با مسئولان و مدیریت شهری در میان گذاشته و شاهد شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای محله و مشکلاتی باشیم که شهروندان با آن دست به گریبان هستند.

وی افزود: این بازدیدها علاوه بر رفع معضلات نقاط مختلف شهر و عدالت عمرانی، موجب می‌شود شهروندان همزمان با طرح مشکل، پاسخ مطالبات خود را دریافت کرده و ظرفیت‌های محلات به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرار گیرد تا با برنامه‌ریزی‌های اصولی نقاط مختلف را به سمت آبادانی هدایت کرد.

شهردار سده لنجان با بیان اینکه تداوم ملاقات‌های مدیران شهری با مردم موجب تقویت همدلی میان شهروندان و بدنه مدیریت شهری می‌شود، خاطرنشان کرد: حضور در محلات در میان شهروندان از رئوس برنامه‌های شهرداری سده لنجان است و اعتقاد داریم مشکلات را باید از زبان شهروندان شنید تا با یک برنامه‌ریزی دقیق بتوان رضایت‌مندی آنان را در زمینه‌های مختلف خدماتی و عمرانی افزایش داد.

وی سده لنجان را شهری با اصالت دانست و عنوان کرد: مدیریت شهر در تلاش است منطبق بر اصالت شهر ارزش شهر و شهروندان را دانسته و در مسیر توسعه همه جانبه آن حرکت کند و باید توجه داشت که امروز رویکرد محله محوری با تکیه بر برنامه‌ریزی محله به عنوان راه‌حلی مناسب برای پاسخگویی به تقاضاهای شهروندان محسوب شده و این رویه به سرعت در مدیریت شهری نهادینه شده است.

شهبازی شهروندان را رکن اصلی شهر دانست و خاطرنشان کرد: کالبد شهر بعد از رکن اصلی شهر که همان شهروندان هستند، به عنوان دومین رکن شناخته می‌شود و همه ما برای حفظ و توسعه همه جانبه ان دغدغه داشته و مدیریت شهری به عنوان رکن سوم در تلاش است با اجرای پروژه‌های مختلف و برنامه‌ریزی دقیق در مسیر توسعه و آبادانی شهر قدم بردارد.

وی انسان‌محوری را رویکردی برای رفع بحران‌های شهری دانست و یادآور شد: امروز زمان آن رسیده تا حیات و زیست شهر را مورد توجه قرار دهیم از این رو موضوع انسان محوری برای مدیریت شهری سده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برهمین اساس در تلاش هستیم این رویکرد در پروژه‌های مختلف شهری به درستی تعریف شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=18231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.