• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

نقش اصناف و بازاریان در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌بدیل است

  • کد خبر : 18745
  • 09 اردیبهشت 1401 - 16:43
نقش اصناف و بازاریان در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌بدیل است
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت:اصناف و بازاریان شهرستان لنجان در کنار اقیانوس خروشان مردم مؤمن میهن اسلامی ثابت کردند که گذر زمان و نقشه‌های صهیونیسم بین‌الملل و دشمنان اسلام و قرآن هرگز نخواهد توانست بر آرمان متعالی امام خمینی(ره)، در حمایت از مستضعفین بویژه مردم مظلوم فلسطین غبار فراموشی بنشاند و همین بصیرت، وحدت و انسجام موجب یاس و نا امیدی دشمنان می شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، محمدجوادنورانی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه شهرستان لنجان باردیگر فرمان ولی فقیه زمان خود را لبیک گفته و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته و شکست خط سازش و سرعت گرفتن زوال رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و بیزاری از جبهه سلطه و استکبار و حامیان آن را در معرض دید جهانیان قرار دادند.و بار دیگر نشان دادند نقش اصناف و بازاریان در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌بدیل است.

اصناف و بازاریان شهرستان لنجان در کنار اقیانوس خروشان مردم مؤمن میهن اسلامی ثابت کردند که گذر زمان و نقشه‌های صهیونیسم بین‌الملل و دشمنان اسلام و قرآن هرگز نخواهد توانست بر آرمان متعالی امام خمینی(ره)، در حمایت از مستضعفین بویژه مردم مظلوم فلسطین غبار فراموشی بنشاند و همین بصیرت، وحدت و انسجام موجب یاس و نا امیدی دشمنان می شود.

حضور پرشور بازاریان شهرستان لنجان با وجدانی آگاه در راهپیمایی روز قدس که بی دریغ در مقابله با ستمگران بین المللی و اشغالگران قدس شریف از عمق جان فریاد مرگ بر اسرائیل و… را فریاد زدند و نشان دادند  فلسطین همچنان مساله اول جهان اسلام است شایسته‌ی تقدیر است. از این رو برخود لازم دانستم از همت و پایمردی و وحدت و انسجام آحاد مردم شهرستان لنجان خصوصا اصناف و بازاریان این شهرستان تشکر و قدردانی نمایم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=18745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.