• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بعد از طوفان الاقصی یک معجزه در جهان رقم خورد

  • کد خبر : 63732
  • 17 فروردین 1403 - 15:24
بعد از طوفان الاقصی یک معجزه در جهان رقم خورد
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت:طی ماه‌های گذشته عملیات طوفان الاقصی با تقدیم شهدای این عملیات توانست صدای مظلومیت مردم غزه را به خوبی به گوش جهانیان برسانند و امروز به واسطه ایجاد تنفر جهانی از مستکبران جهان همه مردم دنیا خواهان آزادی مردم غزه و فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

محسن محمودی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی سعی داشتند با کشتار مردم مظلوم فلسطین زمینه ایجاد رژیم جعلی خود را فراهم کنند و در این میان مستکبران جهان از جمله آمریکا و انگلیس کمی پس از جنگ جهانی دوم رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناختند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با برنامه‌هایی که در دستور کار خود داشتند تمامیت‌خواهی آمریکایی را برهم زدند و طی ۴۵ سال گذشته شاهد آن هستیم که علیرغم نسل کشی رژیم کودک کش اسرائیل این رژیم منحوس همچنان نتوانسته رسمیت خود را به ثبت برساند.

رئیس شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: ابتکار امام خمینی (ره) باعث شد مسیر تاریخ معاصر تغییر پیدا کند چراکه جهان اسلام با این فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، خود را مکلف به دفاع از ملت مظلوم فلسطین می‌دانند.

وی با بیان اینکه بعد از طوفان الاقصی یک معجزه در جهان رقم خورد، ادامه داد: طی ماه‌های گذشته عملیات طوفان الاقصی با تقدیم شهدای این عملیات توانست صدای مظلومیت مردم غزه را به خوبی به گوش جهانیان برسانند و امروز به واسطه ایجاد تنفر جهانی از مستکبران جهان همه مردم دنیا خواهان آزادی مردم غزه و فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

محمودی با بیان اینکه چهره و ماهیت حقیقی اسرائیل با جنایت‌های اخیر بیش از پیش روشن و مشخص شد، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد با عبور از خط قرمزها می‌تواند برای خود راه نجاتی پیدا کند از این رو دست به اقدامی تروریستی زد و کنسولگری ایران در سوریه را مورد هدف قرار داد.

وی عنوان کرد: جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که به شهادت تعدادی از فرماندهان و اعضای سپاه در سوریه انجامید، شرارت‌های رژیم صهیونیستی و غلط‌ بودن محاسبات این رژیم منحوس و هم پیمانان آن در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام را نشان داد و همانطور که فرمانده معظم کل قوا فرمودند، قطعا دلاورمردان ما رژیم صهیونیستی را تنبیه خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه امروز مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس خشمشان را از جنایات صهیونیست نشان دادند، خاطرنشان کرد: غده چرکین رژیم صهیونیستی روبه نابودی بوده و حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس نشان از نابودی این رژیم منحوس است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=63732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.