• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس واحد آتش‌نشانی ورنامخواست خبر داد:

جسد غریق ۴۰ ساله از رودخانه زاینده رود خارج شد

  • کد خبر : 19503
  • 15 خرداد 1401 - 11:13
جسد غریق ۴۰ ساله از رودخانه زاینده رود خارج شد
رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورنامخواست گفت: جسد غریق ۴۰ ساله پس از یک شبانه روز تلاش تیم غواصی در زاینده رود پیدا شد.

مصطفی هادی در گفت‌وگو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ورنامخواست در ساعت ۱۹ جمعه _سیزدهم خرداماه_ مبنی بر غرق شدن مرد ۴۰ ساله در رودخانه‌ی زاینده رود تیم عملیاتی غریق نجات در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تیم غواصی آتش نشانی و خدمات ایمنی ورنامخواست بدون فوت وقت ضمن بررسی محل، عملیات جستجو را آغاز کردند و پس از یک شبانه روز غواصی در رودخانه خروشان زاینده رود صبح امروز _یکشنبه پانزدهم خردادماه_ جسد فرد حادثه دیده را کشف کردند.

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورنامخواست تصریح کرد: فرد حادثه دیده به همراه خانواده از شهر بهارستان برای تفریح به ساحل زاینده رود آمده بودند که بدون توجه به مسائل ایمنی اقدام به شیرجه از ارتفاع زیادی به سطح آب کرده که متأسفانه از ناحیه سر به علت برخورد با سنگ‌های کف رودخانه دچار آسیب می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از حوادث مکرر از این نوع، خانواده‌ها در هنگام حضور در سواحل زاینده رود مسائل ایمنی را به صورت جدی مد نظر قرار دهند و از شنا کردن و حتی نزدیک شدن به بستر رودخانه پرهیز کنند تا شاهد چنین وقایع تلخی نباشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=19503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.