• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان در آستانه روز اصناف

  • کد خبر : 19679
  • 31 خرداد 1401 - 21:38
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان در آستانه روز اصناف
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان بمناسبت اول تیرماه در پیامی ضمن تبریک روز اصناف، مراتب قدردانی و تشکر خود را از تمامی فعالان جامعه اصناف و بازاریان عزیز ابراز و از خدای بزرگ موفقیت آنان را مسئلت کرد.

به گزارش نبض وطن، محمدجواد نورانی رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان در پیامی نوشت:

از آغاز روند شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در پشتیبانی دفاع‌مقدس و تمام مراحل و مقاطع حساس کشور اصناف و بازاریان همکاری و حمایت فوق العاده‌ای از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند و فعالانه و ‌مشتاقانه دولت و ملت را یاری داده‌اند.

خانواده بزرگ اصناف از جنس مردم هستند از این رو شاهد هستیم در حوادث، جنگ اقتصادی و فرازهای مهم سال‌های اخیر همچون شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار مردم ایستاده‌ و به ثبات و آرامش کشور یاری رسانده است. این قشر موثر با شیوع ویروس کرونا با ساماندهی توانمند، تعامل، همراهی و همکاری ارزشمند خود با دست‌اندرکاران نظام سلامت کشور، از منافع خود گذشته و با پذیرش خسران و زیان شدید واحدهای صنفی‌شان را تعطیل کرده تا حلقه انتقال بیماری کرونا کنترل شود.

حضور اصناف در تمامی صحنه‌ها نشانگر تلاش و نقش‌آفرینی این گروه در اقتصاد ایران است، به‌گونه‌ای که امروز بخش عظیمی از جمعیت کشور در بازار شاغل هستند و بخشی از مهم‌ترین خدمات مورد نیاز جامعه را این قشر موثر برعهده‌ گرفته و در حوزه‌های مختلف از جمله تولید، خدمات، ایجاد اشتغال و …. نقش آفرینی می‌کنند.

اینجانب بمناسبت فرا رسیدن اول تیرماه، ضمن تبریک روز اصناف، مراتب قدردانی و تشکر خود را از تمامی فعالان جامعه اصناف خصوصا اصناف و  بازاریان شهرستان لنجان ابراز می دارم و از خدای بزرگ موفقیت این قشر عزیز و موثر جامعه را مسئلت دارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=19679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.