• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

باقریان:مقاومت ملت ایران، برگ برنده کشور در برابر “جنگ ترکیبی” است

  • کد خبر : 19970
  • 17 تیر 1401 - 15:14
باقریان:مقاومت ملت ایران، برگ برنده کشور در برابر “جنگ ترکیبی” است
امام جمعه زرین شهر گفت: دشمنان ایران اسلامی پس از شکست سنگین در جنگ نظامی علیه ایران، با جنگ اقتصادی به اقتصادی و هدف قرار دادن معیشت مردم حمله به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با بیان اینکه جنگ ترکیبی امروز خطرناک‌تر از جنگ‌های گذشته است، اظهار کرد: امروز نه تنها ایران اسلامی بلکه بسیاری از کشورها گرفتار جنگ ترکیبی دشمنان خارجی و غافلان داخلی است، آنان به دنبال آن هستند تا بتواند افراد مؤثر را ترور کنند.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ اقتصادی و رسانه‌ای به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است، افزود: دشمنان ایران اسلامی پس از شکست سنگین در جنگ نظامی علیه ایران، با جنگ اقتصادی به اقتصادی و هدف قرار دادن معیشت مردم حمله به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند اما مقاومت ملت ایران، برگ برنده کشور در برابر “جنگ ترکیبی” است.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: یکی دیگر از توطئه‌های دشنان شبیخون فرهنگی است از این رو شاهد هستیم دشمنان با جنگ فرهنگی و رسانه‌ای به دنبال عملیاتی کردن برنامه‌های خود هستند و این مسئله بسیار خطرناک است چراکه در جنگ رسانه‌ای و فرهنگی بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی و نداشتن سواد رسانه با آسیب‌های بسیاری مواجه شده و در قالب یک سرباز و حتی یک فرمانده برای دشمن کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای با القا نا امیدی و بی تفاوتی در جامعه به دنبال نهادینه کردن اهداف خود است، گفت: در جنگ رسانه‌ای امروز دشنان با پمپاژ اخبار کذب و کلیپ‌های مختلف دروغین و همچنین بزرگ‌نمایی ضعف‌ها و بهره‌برداری از برخی غفلت‌های مسئولان و مردم به گونه‌ای القا می‌کند که تمام دست آورده‌ای انقلاب اسلامی بر باد رفته است.

باقریان اضافه کرد: آنان با تکیه بر ظرفیت رسانه‌ای خود چنین مطرح می‌کنند که عموم مردم با اسلام مخالف هستند و متأسفانه ذهن جوانان و نوجوانان اسیر همین جنگ رسانه‌ای قرار می‌گیرد و بسیاری از آنان نیز به دلیل نداشتن سواد رسانه این فرصت را به راحتی به دشمنان در اختیار دشمنان قرار می‌دهند تا جنگ فرهنگی و رسانه‌ای دشمن در ابعاد گسترده در کشور پیاده شود.

وی با بیان اینکه برخی مدیران کشور به جای عمل و فکر به وظیفه خود به وظایف دیگران فکر می‌کند، عنوان کرد: مسئولان فرهنگی – اجتماعی به جای مقامات قضائی و قانون گذار فکر و عمل می‌کنند و مقامات قضائی و قانون گذار به جای مسئولان فرهنگی – اجتماعی و این عدم انجام وظیفه قانونی و شرعی یکی از عوامل وضع فرهنگی و اجتماعی کشور است.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه قانون گذار باید با تأمل در سایر قوانین نسبت به وضع قوانین بازدارنده اقدام کند، خاطرنشان کرد: کشورهای مدعی حقوق بشر برای پوشش زن و مردم و ارتباط آنان قوانین سنگین و مجازات‌هایی را وضع کرده‌اند حال باید سوال کرد چرا این قوانین در کشور ما وضع نمی‌شود.

وی تاکید کرد: چرا قانون گذار و دادستان‌ها به جای عمل به وظیفه خود فتوا صادر می‌کنند و مسئولان فرهنگی و اجتماعی به دنبال برخوردهای ایجابی هستند؟ این باعث تأسف است که کوتاهی و غفلت‌های خودمان را به دیگران نسبت می‌دهیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=19970
  • نویسنده : علی اکبر محمودی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.