• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ادیبی: می‌توان سده لنجان به پایتخت وزنه‌برداری ایران تبدیل کرد

  • کد خبر : 20048
  • 23 تیر 1401 - 9:36
ادیبی: می‌توان سده لنجان به پایتخت وزنه‌برداری ایران تبدیل کرد
رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان گفت: حضور ورزشکارانی چون سهراب مرادی دارنده مدال طلای المپیک، رسول معتمدی و دیگر مدال آوران این رشته ورزشی نشان از این مهم دارد که می‌توان شهر سده لنجان را به عنوان پایتخت وزنه برداری ایران معرفی کرد.

مجتبی ادیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزنه‌برداری از جمله رشته‌های جذاب و بانشاط ورزشی در میان علاقه‌مندان به ویژه نسل جوان کشور به شمار می‌آید اما باید گفت شهر سده لنجان از دیرباز پهلوانان و قهرمانان نام آوری را داشته که همواره نام آنها بر روی زبان‌ها بوده و هنوز هم هست.

وی افزود: طی سال‌های گذشته وزنه برداران شهر سده لنجان در آوردگاه‌های جهانی و بین المللی نتایج تاریخی و خیره کننده‌ای را به دست آورده‌اند، به گونه‌ای که امروز شهر سده لنجان به عنوان مهد ورزش وزنه برداری شناخته شده و برند کشوری ورزش وزنه برداری را به خود اختصاص داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز شهر سده لنجان به دلیل حضور قهرمانان و پهلوانان رشته ورزشی در دوران طلایی به سر می‌برد از این رو اعضا شورای اسلامی و شهردار سده لنجان در تلاش هستند تا با فعالیت‌های سازنده توسعه زیرساخت‌های لازم را برای تقویت این رشته ورزشی مهیا کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه به ورزش سده لنجان باید ملی باشد، ادامه داد: شهر سده لنجان مستعد توسعه ورزش‌های قدرتی بوده به‌گونه‌ای که ورزشکاران این شهر در صحنه‌های مختلف ورزشی از جمله پاورلیفتینگ، مچ اندازی، پرورش اندام و وزنه‌برداری دارای مقام‌های بین المللی، جهانی، آسیایی و کشوری را به خود اختصاص داده‌اند.
ادیبی عنوان کرد: حضور ورزشکارانی چون سهراب مرادی دارنده مدال طلای المپیک، رسول معتمدی و دیگر مدال آوران این رشته ورزشی نشان از این مهم دارد که می‌توان شهر سده لنجان را به عنوان پایتخت وزنه برداری ایران معرفی کرد البته در تحقق این مهم نیازمند همدلی و هم افزایی در راستای راه‌‎اندازی خانه وزنه‌برداری و تأمین زیرساخت‌های مورد نظر در شهر سده لنجان هستیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران در پیروزی‌های مختلف ورزشی یکصدا هستند، خاطرنشان کرد: موفقیت‌های ورزشی وحدت، انسجام و غرور ملی را فراهم می‌کند از این رو اگر مسئولان امر از ورزش قهرمانی وزنه برداری در شهر سده لنجان حرکت کنند قطعاً استعدادیابی این رشته ورزشی بیش از پیش رونق پیدا می‌کند و شاهد ظهور قهرمانان بیشتری در این رشته ورزشی خواهیم بود از این رو خواستار تخصیص منابع و اعتبارات کشوری برای توسعه ورزش وزنه برداری در شهر سده لنجان هستیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=20048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.