• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار سده لنجان:

رویکرد استفاده از دوچرخه و پیاده محوری مورد توجه مدیریت شهری است

  • کد خبر : 20116
  • 25 تیر 1401 - 10:25
رویکرد استفاده از دوچرخه و پیاده محوری مورد توجه مدیریت شهری است
شهردار سده لنجان گفت: پروژه مناسب سازی پیاده روی شرقی خیابان چمران به طول ۷۰۰ متر شامل هزار متر جدول‌گذاری، خاکبرداری، خاک‌ریزی و اجرای بلوک فرش به مساحت حدود هزار و ۵۰۰ متر مربع است که جز نقاط پرتردد شهروندان شهر سده لنجان به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمید شهبازی در جمع مسئولان شهرستان لنجان احداث و بهسازی پیاده راه‌ها را یکی از بهترین روش‌ها برای تحقق شهری انسان محور دانست و اظهار کرد: مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده روها یکی از مباحث اساسی و مهمی است که از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تأثیر عمده و نقش برجسته‌ای دارد.
وی افزود: در راستای احترام به حقوق شهروندان خصوصاً عابران پیاده اجرای پروژه مناسب سازی معابر و پیاده روهای شهر سده لنجان در اولویت شهرداری قرار گرفت چراکه تردد راحت و ایمن در فضایی بدون مانع حق همه شهروندان است.
شهردار سده لنجان با اشاره به اجرای پروژه مناسب سازی پیاده روی شرقی خیابان چمران تصریح کرد: این پروژه با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبایی بصری و ارتقا کیفیت و مناسب سازی پیاده روهای سطح شهر به مرحله اجرا رسید.
وی عنوان کرد: پروژه مناسب سازی پیاده روی شرقی خیابان چمران به طول ۷۰۰ متر شامل هزار متر جدول‌گذاری، خاکبرداری، خاک‌ریزی و اجرای بلوک فرش به مساحت حدود هزار و ۵۰۰ متر مربع است که جز نقاط پرتردد شهروندان شهر سده لنجان به شمار می‌آید.
شهبازی با اشاره به اینکه رویکرد استفاده از دوچرخه و پیاده محوری مورد توجه مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: در دوره ششم مدیریت شهری سده لنجان سعی شده در کنار توسعه شبکه معابر سواره، انسان محور بودن پروژه‌های شهری نیز مورد توجه قرار گرفته و به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=20116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.