• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حمید نوری بدون سندو براساس ادعاهای واهی منافقین بازداشت است

  • کد خبر : 20137
  • 26 تیر 1401 - 8:12
حمید نوری بدون سندو براساس ادعاهای واهی منافقین بازداشت است
عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) گفت: دادگاه سوئد بدون داشتن مدارک و اسناد و براساس ادعاهای واهی گروهک تروریستی منافقین بازداشت کرده است.

به گزارش نبض وطن به نقل از فارس، نرگس علنقیان عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) با انتقاد از حکم صادر شده برای حمید‌نوری گفت: دادگاه سوئد بدون داشتن مدارک و اسناد کافی، حمید نوری را بازداشت‌ کرده و این تبعه ایرانی را براساس ادعاهای واهی گروهک تروریستی منافقین دو سال در زندان انفرادی نگاه داشته است.

این فعال دانشجویی با اشاره به اقدامات جنایتکارانه گروهک تروریستی منافقین در سالهای ابتدایی انقلاب، گفت: دشمنان و منافقین همواره با تحریف واقعیت تلاش کرده اند تا افکار توده‌ مردم را نسبت به جمهوری اسلامی خدشه‌دار کنند. نمونه اخیر آن را هم در انتخابات ریاست جمهوری و ادعاهایی که درباره آقای رئیسی مطرح می کردند، مشاهده کردیم.

وی در ادامه با اشاره به دوگانگی‌های سازمان های مدعی حقوق بشر در برخورد با گروهک تروریستی منافقین گفت: سازمان ملل و جهان غرب، در موضوع منافقین ادعای حقوق بشری دارد در حالیکه که جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب، از ترورهای منافقین در امان نبود و بسیاری از مردم بی گناه به دست منافقین به شهادت رسیدند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: امروز براساس رای دادگاه سوئد حمید نوری به حبس ابد محکوم شده است؛ اما باید دید جمهوری اسلامی در برابر این حکم، و برای آزادی نوری چه خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=20137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.