• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
قهرمان وزنه برداری قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا؛

مدال طلای خود را به شهدای هشت سال دفاع مقدس تقدیم می‌کنم

  • کد خبر : 20323
  • 05 مرداد 1401 - 9:36
مدال طلای خود را به شهدای هشت سال دفاع مقدس تقدیم می‌کنم
علیرضا معینی سده گفت: امیدوارم در مسابقات پیش رو علاوه بر ارتقا رکورد جهان با تمرینات مداوم و حمایت و دعای خیر مردم در آینده با کسب سهمیه به المپیک رفته و به هدفم یعنی مدال طلای المپیک دست پیدا کنم.

علیرضا معینی سده، در جمع خبرنگاران در خصوص افتخارآفرینی و کسب مدال طلا در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که در رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان آسیا موفق به کسب مدال طلا شدم.
وی با بیان اینکه برای کسب مدال طلای این مسابقات تمرینات سخت و فشرده‌ای را دنبال کرده بودم، افزود: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و در وزنی که وارد مسابقات شدم مدعیان مطرحی همچون قهرمان جهان از کشور ازبکستان حضور داشت ولی به لطف خدا و دعای مردم عزیز ایران موفق شدم با اختلاف ۲۱ کیلوگرم این حریف قدرتمند را پشت سر گذاشته و رکورد جدیدی را در این مسابقات به نام ایران اسلامی به ثبت برسانم.
وزنه بردار ملی پوش ایران هدف پیش روی خود را کسب مدال طلای المپیک دانست و تصریح کرد: رکوردشکنی در این دوره از مسابقات حس خوبی است و امیدوارم در مسابقات پیش رو علاوه بر ارتقا رکورد جهان با تمرینات مداوم و حمایت و دعای خیر مردم در آینده با کسب سهمیه به المپیک رفته و به هدفم یعنی مدال طلای المپیک دست پیدا کنم.
وی عنوان کرد: کمتر از دو ماه زمان برای حضور پرقدرت در رقابت‌هایی که در مهرماه برگزار خواهد شد باقی مانده است و در این مدت باید تمرین پرفشاری را متحمل شوم تا بار دیگر برای کشورم مقام کسب کرده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورم.
معینی سده خاطرنشان کرد: از خانواده، پدرم که مربی‌ام بوده و همچنین کادر فنی که تلاش‌های بسیاری را در مسیر موفقیت من داشتند، تشکر می‌کنم.
گفتنی است؛ علیرضا معینی سده پس از حضور در گلزار شهدای زرین شهر مدال طلای خود را به شهدای هشت سال دفاع مقدس تقدیم کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=20323
  • نویسنده : زهرا فنایی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.