• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

احداث دستری‌های ایمن از بزرگراه به ناحیه۲ فولادشهر، مطالبه شهروندان از مسئولان

  • کد خبر : 20743
  • 02 شهریور 1401 - 6:24
احداث دستری‌های ایمن از بزرگراه به ناحیه۲ فولادشهر، مطالبه شهروندان از مسئولان
شهردار منطقه ۲ ناحیه فولادشهر گفت:شهروندان ناحیه ۲ فولادشهر پس از گذشت سال‌ها از آغاز اجرای پروژه عظیم مسکن مهر این شهر همچنان چشم انتظار همت مسئولان و متولیان امر برای ایجاد راه ورودی مناسب و ایمن به ناحیه ۲ و یک خروجی مناسب از این ناحیه هستند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سید مهران موسوی در جمع خبرنگاران یکی از مطالبات شهروندان ناحیه ۲ فولادشهر را احداث ورودی‌های ایمن و مناسب از آزادراه به مسکن مهر دانست و اظهار کرد: شهروندان ناحیه ۲ فولادشهر پس از گذشت سال‌ها از آغاز اجرای پروژه عظیم مسکن مهر این شهر همچنان چشم انتظار همت مسئولان و متولیان امر برای ایجاد راه ورودی مناسب و ایمن به ناحیه ۲ و یک خروجی مناسب از این ناحیه هستند.
وی افزود: این خواسته به‌حق در حالی است که از سکونت شهروندان در مسکن مهر فولادشهر بیش از ۱۲ سال می‌گذرد اما، شهروندان ساکن در این ناحیه همچنان از داشتن ورودی و خروجی مستقل و ایمن محروم هستند.
شهردار منطقه ۲ ناحیه فولادشهر تصریح کرد: سوال شهروندان ناحیه ۲ فولادشهر این است که به چه علت آزادراه کنار گذر غرب استان (آزادراه سردار شهید حاج احمد کاظمی) برای تردد همه آزادراه است، جز شهروندان این منطقه و بر همین اساس نیاز است به این مسئله نگاهی جهادی داشت.
وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته جلسات متعددی در این خصوص توسط مسئولان شهرستان لنجان، بخش فولادشهر و استان اصفهان برگزار شده، ولی تا کنون نتیجه و اقدام مؤثری حاصل نشده است و گلایه‌های شهروندان مبنی بر تحمیل سختی‌های ورود و خروج آنان، بروز خطرات جانی، وقوع تصادفات رانندگی و وارد شدن خسارت‌های مالی به وسایل نقلیه آنها همچنان به قوت خود باقی است.
موسوی عنوان کرد: امروز زمان آن رسیده تا قرارگاه خدمت با حضور دستگاه‌های نظارتی و اجرایی تشکیل شود تا شهروندان صبور ناحیه ۲ پرجمعیت فولادشهر، شهد شیرین خدمت رسانی را بچشند.
وی خاطرنشان کرد: امید است دستگاه‌های مسئول و ارگان‌های متولی، به ویژه شرکت عمران شهر جدید فولادشهر، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پاسخی مناسب به این مطالبه‌ی برحق شهروندان محروم ناحیه ۲ بدهند تا از بروز حوادث بیشتر و تحمیل خسارت‌های گوناگون به شهروندان، اقدامی مؤثر و حرکتی جهادی برای رفع این نارسایی بزرگ به منصه‌ی ظهور و بروز بگذارند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=20743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.