• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار چمگردان خبر داد:

شهرداری چمگردان به جاروی مکانیزه مجهز شد

  • کد خبر : 21037
  • 20 شهریور 1401 - 9:49
شهرداری چمگردان به جاروی مکانیزه مجهز شد
شهردار چمگردان گفت: در راستای ارتقا پاکیزگی و زیبایی بیش از پیش شهر و تکمیل ناوگان موتوری یک دستگاه ماشین جاروی مکانیزه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خریداری شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، علی پوربافرانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به کیفیت محیط شهری و چهره زیبای شهر خواسته هر یک از شهروندان است، اظهار کرد: امروزه نگاه شهروندان به حوزه خدمات شهری تغییر کرده به گونه‌ای که پاکیزگی، نظافت و نظم در حوزه مرتبط با خدمات شهری نمودی از خدمت‌رسانی مطلوب شهرداری‌ها به‌شمار می‌آید که نقش مؤثری بر افزایش رضایت‌مندی شهروندان دارد.
وی افزود: مجموعه افراد و ماشین آلات بکارگیری شده در حوزه خدمات شهری باید از نظر ظاهری پاکیزه و پیام آور پاکی باشند تا علاوه بر تنظیف شهر، سیمای بصری مناسبی نیز برای شهر فراهم کنند از این رو شهرداری‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در تلاش هستند شهری تمیز و بدون زباله داشته باشند تا علاوه بر زیبایی چهره شهر، سلامتی نیز مورد تهدید قرار نگیرد.
شهردار چمگردان تصریح کرد: با توجه به کمبود نیروی انسانی در شهرداری چمگردان و همچنین در راستای ارتقا پاکیزگی و زیبایی بیش از پیش شهر و تکمیل ناوگان موتوری یک دستگاه ماشین جاروی مکانیزه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خریداری شد.
وی با بیان اینکه استفاده از جاروی‌های مکانیزه مقرون به صرفه بوده و نیاز به نیروی انسانی را کاهش خواهد داد، عنوان کرد: استفاده از جاروی مکانیزه در شهر چمگردان علاوه بر افزایش کیفیت و کاهش مدت زمان برای پاکسازی و رفت و روب مساحت زیادی از معابر، باعث جلوگیری از خطر تصادفات پاکبانان زحمتکش در مسیرهای پرخطر و پرتردد خودرو خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=21037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.