• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

چمران: ما شهرداری را زیر صفر از دوره قبل تحویل گرفتیم

  • کد خبر : 21098
  • 20 شهریور 1401 - 11:25
چمران: ما شهرداری را زیر صفر از دوره قبل تحویل گرفتیم
رئیس شورای اسلامی شهر تهران به اظهارات برخی از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر تهران در دوره قبل واکنش نشان داد و تاکید کرد: اینکه ما شهرداری را زیر صفر از دوره قبل (اصلاح‌طلبان) تحویل گرفتیم، گفت: به هر حال این یک واقعیت است.

به گزارش نبض وطن به نقل از تسنیم، مهدی چمران صبح امروز در حاشیه نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به صحبت‌های اخیرش با عنوان اینکه ما شهرداری را زیر صفر از دوره قبل (اصلاح‌طلبان) تحویل گرفتیم، گفت: به هر حال این یک واقعیت است که بنده آن را بیان کردم.

وی تصریح کرد: همه این موضوع را می‌دانند و آمار و ارقام نیز در این زمینه مشخص است و نیازی به تکرار آن نیست، به طوری که در شورای چهارم ۶ هزار اتوبوس به دوستان ما در شورای پنجم تحویل شد که در پایان دوره پنجم، آنها این تعداد را به ۱۸۲۸ دستگاه اتوبوس رسانده بودند!

رئیس شورای شهر تهران همچنین به خالی بودن انبارهای قطعات یدکی مترو در دوره پنجم اشاره کرد و افزود: همه اینها مزید بر این مسئله است که ما شهرداری را با شرایطی که اشاره شد تحویل گرفتیم و همه نیز این موضوع را متوجه می‌شوند.

چمران در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه یکی از اعضای شورای قبل عنوان کرده که آماده هستم مناظره‌ای را با آقای چمران برگزار کنم، تصریح کرد: نیاز به مذاکره و مناظره نیست؛ اگر می‌خواهند آنها با خودشان این کار را انجام بدهند.

وی همچنین با اشاره به توقف پروژه‌ها در دوره گذشته گفت: از این پروژه‌ها می‌توان به موارد بسیاری اشاره کرد به طوری که در دوره چهارم حتی کارگاه بزرگراه یادگار امام در پادگان جی راه‌اندازی شد اما آنها آن را جمع کردند.

چمران در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا سه‌شنبه هفته جاری جلسه شورای شهر تهران برگزار خواهد شد یا خیر گفت: با توجه به اینکه برخی از دوستان عازم کربلا هستند جلسه روز سه‌شنبه برگزار نمی‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=21098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.