• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
شهردار خبر داد:

آغاز عملیات احداث میدان ورودی فولادشهر

  • کد خبر : 21706
  • 18 مهر 1401 - 13:08
آغاز عملیات احداث میدان ورودی فولادشهر
شهردار فولادشهر گفت: شهرداری فولادشهر با هدف کاهش تصادفات و افزایش ایمنی تردد شهروندان اصلاح ورودی فولادشهر از سمت بزرگراه شهید کاظمی را در مساحت ۴۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال در دستور کار قرار داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین ایزدی اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی را در راستای رفع مشکلات و معضلات شهری بسیار حائز اهمیت است و اظهار کرد: تلاش مدیریت شهری فولادشهر در دوره ششم بر این است تا با اجرای برنامه‌ها و اهداف بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت گام‌های مؤثری را در حوزه‌های عمرانی و توسعه شهری بردارد.
وی افزود: شهرداری فولادشهر در برنامه‌ریزی‌های خود به دنبال آن هستند تا حس تعلق را در شهروندان افزایش دهند چراکه افزایش حس تعلق به شهر سبب خواهد شد انسجام شهروندان افزایش پیدا کند و در نهایت همبستگی اجتماعی ارتقا پیدا کرده و سرمایه و امنیت اجتماعی شهر تأمین شود.
شهردار فولادشهر با بیان اینکه ورودی شهرها نقش مهم و اثرگذاری را در معرفی صحیح آن شهر بر عهده دارد ادامه داد: زیباسازی و بهسازی ورودی شهر از جمله اقدام‌های اساسی به‌شمار می‌آید که باید طبق ضوابط شهری به گونه‌ای طراحی شود که با جذابیت تمام نشان دهنده ویژگی‌های آن شهر نسبت به ورودی‌های آن باشد.
وی یکی از اهداف اصلی اجرا عملیات اصلاح هندسی معابر شهر را افزایش ایمنی تردد شهروندان دانست و تصریح کرد: توسعه روز افزون شهرهای ایران و افزایش جمعیت در آنها سبب بروز گره‌های ترافیکی در معابر شهرها شده از این رو مدیریت شهری با اجرای پروژه‌های مختلف در مسیر سهولت در حرکت وسایل نقلیه، دسترسی بهتر و آسان به شبکه معابر اصلی و افزایش ایمنی عابران پیاده اقدام می‌کنند.
ایزدی با اشاره به آغاز عملیات احداث میدان ورودی فولادشهر گفت: ورودی فولادشهر از سمت بزرگراه شهید کاظمی یکی از ورودی‌های پر تردد شهر به‌شمار می‌آید که نیازمند ایمن‌سازی و اصلاح هندسی بود.
وی یکی از دغدغه‌های مدیران شهری را کاهش تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی دانست و عنوان کرد: شهرداری فولادشهر با هدف کاهش تصادفات و افزایش ایمنی تردد شهروندان اصلاح ورودی فولادشهر از سمت بزرگراه شهید کاظمی را در مساحت ۴۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال در دستور کار قرار داد.
شهردار فولادشهر خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته مدت اجرای این پروژه ۱۲ ماه تخمین زده شده است و امیدواریم با اصلاح هندسی و حذف نقاط حادثه خیز به یکی از مطالبات مهم شهروندان پاسخ داده شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=21706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.