• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
شهردار چرمهین:

دفاع از دین و انقلاب باید به یک فرهنگ تبدیل شود

  • کد خبر : 21777
  • 27 مهر 1401 - 9:48
دفاع از دین و انقلاب باید به یک فرهنگ تبدیل شود
شهردار چرمهین گفت: کنگره سرداران و ۷۵۰ شهید شهرستان لنجان با حضور یادگاران دفاع مقدس و فرماندهان لشکری و کشوری در یادمان شهدای گمنام شهر چرمهین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، شهاب ثابت راسخ در جمع خبرنگاران، برگزاری کنگره سرداران و ۷۵۰ شهید شهرستان لنجان در شهر چرمهین را یکی از وقایع مهم و پیش روی این شهرستان دانست و اظهار کرد: اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی به برکت وجود پر خیر و برکت شهدا است و برگزاری کنگره‌ها و یاوراده‌های شهدا یکی از بهترین ابزارها و ظرفیت‌هایی به شمار می‌آید که با استفاده از آن می‌توان فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل‌های جدید انتقال داد.
وی با بیان اینکه دفاع از دین، اسلام و انقلاب اسلامی باید به یک فرهنگ تبدیل شود، افزود: در طول چهار دهه اخیر به دلیل پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی توطئه دشمنان همواره بیشتر و پیچیده‌تر شده است، به‌گونه‌ای که آنان با تهاجم فرهنگی و عملیات روانی به دنبال زیر سوال بردن ارزش‌ها و توطئه علیه فرهنگ‌های ارزشی کشور هستند.
شهردار چرمهین با بیان اینکه برگزاری رویداد بزرگی چون کنگره سرداران و ۷۵۰ شهید شهرستان لنجان سبب همبستگی گروه‌ها و دستگاه‌های مختلف می‌شود، تصریح کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدا است و قطعا برگزاری مراسم یادواره و کنگره شهدا یادآور عزت و غرور بوده چراکه رزمندگان اسلام با سلاح ایمان و با پیروس از منویات امام راحل، در برابر مستکبران جهان ایستادند و به پیروزی رسیدند.
وی عنوان کرد: مکتب شهدا سفینه النجات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و یادواره شهدا مقدمه‌ای برای تمدن نوین اسلامی است از این رو باید در برگزاری یادواره شهدا به‌گونه‌ای عمل شود که شالوده ریزی بنای رفیع تمدن اسلامی، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی، ایستادگی، شوق و طراوت ملت و غنا و قوت فرهنگی مورد توجه جدی قرار گیرد.
ثابت راسخ خاطرنشان کرد: سرداران و ۷۵۰ شهید شهرستان لنجان گنجینه‌های ارزشمند معنوی هستند که آحاد جامعه با بازخوانی خاطرات و سبک زندگی این بزرگواران بیشتر با سیره و منش و روحیه فداکاری، ایثار، شهادت، ازخودگذشتگی و گذشت ایشان آشنا می‌شوند.
گفتنی است؛ کنگره سرداران و ۷۵۰ شهید شهرستان لنجان شنبه ۳۰ مهرماه ساعت ۱۹:۰۰ با حضور یادگاران دفاع مقدس و فرماندهان لشکری و کشوری در یادمان شهدای گمنام شهر چرمهین برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=21777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.