• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

امینی: بخش باغبهادران آماده توسعه و پوست اندازی سیاسی

  • کد خبر : 2182
  • 10 خرداد 1399 - 11:39
امینی: بخش باغبهادران آماده توسعه و پوست اندازی سیاسی
شهردار باغبادران گفت: بخش باغبهادران امروز آمادگی لازم در توسعه سیاسی را دارد و امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان امر شاهد ارتقاء این بخش به شهرستان باشیم.

به گزارش نبض وطن، حجت الله امینی باغبادرانی در آیین تکریم و معارفه بخشدار باغبهادران اظهار کرد:بخش باغبهادران ۵۰ درصد از خاک شهرستان را تشکیل داده و ۹۰ درصد روستاهای شهرستان لنجان در دل باغبهادران جای گرفته اند و این مسئله سبب شده است این منطقه از توانمندی و ظرفیت های فراوانی برخوردار باشد.
وی افزود:علی رغم اینکه ظرفیت های بسیاری در بخش باغبهادران وجود دارد اما برخی محرومیت های موجود سبب شده انگونه که باید این بخش به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکرده است از این رو نیاز است با افزایش همدلی و همراهی ها به دنبال رفع محرومیت ها باشیم.
شهردار باغبادران با بیان اینکه مردم باغبهادران لایق خدمت شایسته و ایثار هستند، تصریح کرد: با توجه به جایگاه و ظرفیت بالایی بخش باغبهادران در حوزه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و… امروز آمادگی لازم در حوزه توسعه سیاسی را نیز دارد و امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان امر شاهد تحقق مطالبه مردم درخصوص ارتقاء بخش باغبهادران به شهرستان باشیم.
وی با بیان اینکه گردشگری به عنوان صنعت درآمدزا نقش به سزایی در توسعه اقتصادی و جهش تولید دارد، ادامه داد: تبدیل شدن بخش باغبهادران به یکی از مقاصد گردشگری مهم در کشور منوط به بهبود زیرساخت‌های لازم است و باید با برنامه ریزی طرح‌های توسعه گردشگری کاملاً متناسب با ویژگی‌ها و خصوصیات منطقه‌ای و محلی را تدوین و به مرحله اجرا رساند.
امینی اضافه کرد: مسئولانی که در باغبهادران خدمت کرده اند همواره از مردمان این بخش به نیکی یاد کرده اند و امیدواریم با آغاز فعالیت بخشدار جدید شاهد رونق روز افزون بخش باغبهادران باشیم و در این مسیر قطعا شهرداری و شورای اسلامی شهر باغبادران در کنار بخشدار محترم خواهد بود تا رضایتمندی شهروندان افزایش یابد.
وی عنوان کرد: در پایان باید از زحمات حاجعلی محمدی در دورانی که به عنوان کارشناس ، سرپرست بخشداری و بخشدار باغبهادران خدمت نمود چراکه ایشان فردی خدوم و مردم دار بودند همچنین از زحمات آقای یونسی که در کنار معاونت فرمانداری لنجان سرپرستی بخشداری را به عهده داشت تشکر می نماییم.
گفتنی است در این آیین از زحمات حاجعلی محمدی تقدیر و سید محمدرضا شریفی به عنوان بخشدار باغبهادران معرفی شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2182

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.