• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان:

حادثه تروریستی حرم شاهچراغ خباثت دشمنان ملت ایران را به نمایش گذاشت

  • کد خبر : 22098
  • 05 آبان 1401 - 20:25
حادثه تروریستی حرم شاهچراغ خباثت دشمنان ملت ایران را به نمایش گذاشت
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت:حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (ع)نشان از استمرار جنایات و دسیسه‌های خباثت‌آمیز دشمنان ملت ایران دارد و بار دیگر خوی درندگی و ذات پلید آنان را به نمایش گذاشت.

عباس کرمی رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان در پیامی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (ع) که منجر به شهادت ده ها زائر از جمله زن و کودک و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تاثر گردید.
این عملیات تروریستی نشان از استمرار جنایات و دسیسه‌های خباثت‌آمیز دشمنان ملت ایران دارد و بار دیگر خوی درندگی و ذات پلید آنان را به نمایش گذاشتند و چهره واقعی نظام سلطه به جهانیان معرفی شد.
وقوع اینگونه حوادث تنها مردم ایران را متحدتر و مقاوم‌تر می‌کند و قطعاً نیروهای مسلح مقتدر و شجاع انتقام این شهیدان والا مقام را خواهند گرفت و پاسخ محکمی به آنان خواهند داد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدای حادثه تلخ و ناگوار تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (ع) از خداوند متعال، صبر و تسلّی برای قلب‌های داغدار و دل‌های ماتم‌زده و عزادار خاندان این شهیدان و برای شهدای این حادثه بهشت برین و برای زخمیان شِفای عاجل مسألت می‌نمایم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=22098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.