• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

خانواده شهدا از مجلس یازدهم انتظار خدمات انقلابی دارند

  • کد خبر : 2278
  • 29 خرداد 1399 - 15:15
خانواده شهدا از مجلس یازدهم انتظار خدمات انقلابی دارند
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با مادر شهید شاه‌آبادی گفت: ایشان به بنده و همه همکارانم گوشزد کردند که خانواده شهدا از این مجلس انتظار خدمت انقلابی دارند.

به گزارش نبض وطن، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: به واسطه بچه‌های جهادی یکی از قرارگاه‌های شرق تهران مطلع شدم که مادر یکی از شهدای سرافراز سال‌های دفاع مقدس، شهید آبادی بنده را برای شرفیابی خدمتشان صدا زده‌اند. دیشب و در شام شهادت حضرت امام صادق علیه السلام توفیق شد و خدمت ایشان رسیدم. مادری به صفا و معصومیت تمامی مادران شهدا. مادر شهید تعریف می‌کرد وقتی خبر شهادت شهید سلیمانی را شنیده است زانوانش از ناراحتی سست شده و بر زمین افتاده است، داغی چه بسا بزرگ‌تر از داغ فرزند برومندش.
آنچه برایم از همه دلنشین‌تر بود ماجرای یک گلدان است؛ مادر شهید گفتند که غرضم از صدا کردنت این بود که بیایی و گلدانت را ببری. گلدانی که ایشان پنج سال پیش به نیت و اسم بنده قلمه زده‌اند و گفتند این را حتماً به خانه ببر و جلوی چشمت بگذار تا همیشه یاد شهدا و خانواده شهدا باشی.
از این‌همه لطف و محبت ایشان حقیقتاً شرمنده شدم؛ از ایشان خواستم برای عاقبت بخیری همه ما دعا کنند. ایشان هم مجدداً به بنده و همه همکارانم گوشزد کردند که خانواده شهدا از این مجلس انتظار خدمت انقلابی دارند. حقیقتاً مادران شهدا حق زیادی به گردن ما دارند و به دعای آنها خیر و برکت فراوانی شامل حال این کشور شده است. ما فدایی همه خانواده شهدا به خصوص مادران دلسوز و مهربان شهدا هستیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2278

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.