• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فرهنگ: غروب ماه عسل شعارهای انتخاباتی/ دولت به فکر معیشت مردم باشد

  • کد خبر : 2294
  • 30 خرداد 1399 - 13:47
فرهنگ: غروب ماه عسل شعارهای انتخاباتی/ دولت به فکر معیشت مردم باشد
امام جمعه باغبهادران گفت: قوانین مجلس و یا مسائلی که دولت مطرح می کند باید از قالب شعار خارج و در عمل راه برای قشر ضعیف باز شود.

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه باغبهادران اظهار کرد: در زمان جاهلیت یک از فرهنگ های غلطی که رایج بود وجود دختر را مایه ننگ می دانستند از این رو قران این نگرش را در ایه ۵۸ نحل به تصویر کشیده و فرمود در حالى که هر گاه به یکى از آنها بشارت دهند دختر نصیب تو شده، صورتش(از فرط ناراحتى) سیاه مىشود؛ و به شدّت خشمگین مىگردد.
وی افزود: امروزه نیز این فرهنگ جاهلی از سبک زندگی غربی به نوعی دیگر در جوامع به وجود امده که متاسفانه زنان ودختران را ابزار قرار می دهند.
امام جمعه باغبهادران تصریح کرد: فرهنگ غنی اسلام به جایگاه دختر وزنان عزت بخشید تا جائی که برای کسانی که صاحب دختر می شوند اجر وپاداشی مضاعف قرار داده است.
وی با بیان اینکه امروز دشمن برای خانواده مخصوصا دختران جامعه برنامه دارد، ادامه داد: رابرت مرداک یهودی که خودش صاحب شبکه های مختلف تلویزیونی و ماهواره ای و مجلات مختلف است گفته که ما باید برای کلمه مقدس خانواده در ایران برنامه ریزی کنیم تا خانواده را به نابودی بکشیم و قصد دارم با این کار موضوع مادر را تحت تاثیر قرار دهم.
فرهنگی اضافه کرد: دشمن قسم خورده ایران با ترویج بی بند وباری به دنبال نابودی کانون خانواده های ایرانیان هستند لذا در مقابل هجمه های فرهنگی به دختران جامعه باید کار فرهنگی کرد در جامعه بصیرت افزائی ایجادکرد.
وی عنوان کرد: مسئولان باید شرایط ازدواج اسان را فراهم کنند،اما متاسفانه با طرحی که دولت برای وام ازدواج پیاده سازی کرد که زیر ۱۸ وبالای چهل نمی تواند از این وام بهره مند شوند اگر درست باشند این خود مانع برزگی برای ازدواج است.
امام جمعه باغبهادران بیان کرد: مسولان نسبت به حیای جامعه مشکلات جوانان ازدواج اشتغال و مسکن انان مسئولند اما متاسفانه وضعیت مسکن اشتغال و گرانی های افسار گسیخته باعث شده کسی جرات اینکه سراغ ازدواج برود نداشته باشد وحتی کسانی هم که ازدواج کرده اند در سختی های زیادی قرار گرفته اند.
وی خاطرنشان کرد: قوانین مجلس و یا مسائلی که دولت مطرح می کند باید از قالب شعار خارج و در عمل راه برای قشر ضعیف باز شود اگر دولت با همین سیاست‌هایی که هفت سال است جلو رفته امیدی به این یک سال باقی مانده از عمر این دولت وجود ندارد مگر اینکه بر خلاف این سال‌ها عمل کنند.
فرهنگ یادآور شد:اعتراضات امروز مردم امریکا اعتراض به بی هویتی کشوری است که ۲۰۰ سال بیشتر قدمت ندارد کشوری که بر مبنی ظلم وتبعیض پایه گذاری شد.
وی افزود: حکومت امریکا مبتنی بر جنگ بوده و بیش از ۷۰ جنگ جهانی ومنطقه ای به پا کرده و هدف انان نیز تنها چپاول ثروت کشورها بوده است.
امام جمعه باغبهادران گفت:قدرت امریکا با ۵۱ ایالت، روبه افول است حالا یا با همین اتفاقات امروزه این افول اتفاق بیفتد ویا اینکه این اتفاقات نشان از فروپاشی وافول در اینده ای نه چندان دور این نظام پوشالی دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2294

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.