• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستور ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان حمله تروریستی اصفهان

  • کد خبر : 23209
  • 26 آبان 1401 - 17:10
دستور ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان حمله تروریستی اصفهان
رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان، با اشاره به شهادت مدافعان امنیت در حمله تروریستی شب اخیر اصفهان، از دستور ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان شهادت مدافعان امنیت و این حادثه تروریستی خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسدالله جعفری با اشاره به شهادت سه نفر از حافظان امنیت و مجروحیت ۸ نفر دیگر در حوادث تروریستی شب اخیر اصفهان اظهار کرد: در جریان ناآرامی‌های اخیر تعدادی از نیروهای حافظ امنیت برای کنترل اوضاع به یکی از محله‌های اصفهان اعزام شده بودند که دو راکب موتورسوار مسلح با سوء استفاده از فضای اغتشاشات اقدام به تیراندازی کردند و با  به شهادت رساندن دو نیروی حافظ امنیت و مجروح ساختن ۸ نفر دیگر متواری گشتند.

وی ادامه داد: از همان دقایق  اولیه حادثه با صدور دستورات ویژه قضایی توسط دادستان محترم مرکز استان اقداماتی در راستای شناسایی و دستگیری ضاربان صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

رئیس دادگستری استان اصفهان با اشاره به حماسه ۲۵آبان در اصفهان بیان کرد: در ۲۵ آبان‌ماه روز حماسه و ایثار مردم اصفهان قرار گرفته‌ایم؛ روزی که به نام مردم اصفهان در تاریخ انقلاب به ثبت رسید و در این روز پیکر مطهر تعداد ۳۷۰ شهید روی دستان این مردم تشییع شد و عصر همان روز جمعیت کثیری به‌عنوان نیروهای بسیج مردمی از این شهر به سمت جبهه‌ها اعزام شدند و دشمنان بدانند که این گونه اعمال تروریستی و کور، ذره ای از عشق و ارادت مردم اصفهان به این نظام مقدس کم نخواهد کرد بلکه باعث می‌شود که مردم بیش از پیش و استوارتر پای ارزش‌های والای این نظام بایستند.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان از صدور ۴۵۰ کیفرخواست مربوط به اغتشاشات خبر داد و گفت: تحقیقات ابتدایی ۴۵۰ پرونده مربوط به اغتشاشات با صدور کیفرخواست به پایان رسید و جهت رسیدگی و صدور حکم به دادگاه ارجاع داده شد که ۳۵ مورد از آن منجر به صدور حکم شده است. تشدید مجازات‌ها و اعمال مجازات‌های تکمیلی برای عوامل اصلی و صحنه‌گردان‌های اغتشاشات با جدیت پیگیری می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=23209

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.