• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سعادتمند: هنوز هیچ چیز تمام نشده است

  • کد خبر : 2330
  • 07 تیر 1399 - 17:01
سعادتمند: هنوز هیچ چیز تمام نشده است
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با تمام وجود از کادر فنی و بازیکنان با تعصب این تیم حمایت می‌کنم؛ هنوز چیزی تمام نشده است.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، «احمد سعادتمند» امروز (شنبه) در گفت‌وگویی درباره اتفاقات دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: با همه توان مدیریتی‌ام از بازیکنان و کادر فنی حمایت می‌کنم. متاسفانه دشمنان استقلال که از هر فرصتی برای لطمه زدن به آرامش و همدلی این تیم استفاده می‌کنند، بعد از دیدار با فولاد دست به انتشار شایعاتی منفی زدند که این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم.
وی در ادامه افزود: من با تمام وجود از کادر فنی استقلال و بازیکنان با تعصب این تیم حمایت می‌کنم. هنوز چیزی تمام نشده و درست است که کار در لیگ برتر سخت‌تر شده ولی فراموش نکنیم ما ۲ جام دیگر یعنی حذفی و آسیایی را هم در پیش داریم و ایجاد فضای منفی ناشی از انتشار شایعات، نه تنها مانع از موفقیت ما در لیگ، بلکه مانع از موفقیت در ۲ جام دیگر هم می‌شود.
مدیرعامل استقلال در پایان گفت: استقلال، مجموعه‌ای متحد است که با قدرت به آینده نگاه می‌کند و حمایت هواداران از این تیم، اتحاد درونی باشگاه را هم تقویت می‌کند. از حامیان و صاحبان اصلی باشگاه که همانا هواداران عزیز هستند، می‌خواهم بیش از گذشته از تیم خودشان حمایت کنند و ایمان داشته باشند با همه وجود تلاش خواهیم کرد در یک تیم منسجم، تمامی مشکلات را برطرف نماییم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2330

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.