• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نقش شهرداری در زندگی شهری بی بدیل است

  • کد خبر : 2348
  • 14 تیر 1399 - 4:57
نقش شهرداری در زندگی شهری بی بدیل است
شهردار ورنامخواست گفت: نهادی به نام شهرداری در تمام عرصه های زندگی شهری شانه به شانه مردم نقش ایفا می کند و اگر خوب دقت کنیم یک انسان از بدو تولد تا پایان عمر در هر زمان و مکان و حتی پس از آن به خدمات شهرداری نیاز دارد.

به گزارش نبض وطن، علیرضا اطهری فر شهردار ورنامخواست همزمان با ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها در پیج شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز شهرداریها و ثبت آن در تقویم رسمی کشور فرصت مناسبی است تا به تبیین جایگاه این نهاد ارزشمند پرداخت.
نهادی به نام شهرداری در تمام عرصه های زندگی شهری شانه به شانه مردم نقش ایفا می کند. اگر خوب دقت کنیم یک انسان از بدو تولد تا پایان عمر در هر زمان و مکان و حتی پس از آن به خدمات شهرداری نیاز دارد. این نیاز در کنار پیچیدگی و گستردگی های زندگی شهری و به تبع آن مدیریت شهری به خوبی مبین جایگاه والای شهرداری و نقش گسترده آن می باشد.
?ضمن گرامی داشت ۱۴ تیرماه سالروز شهرداری ها و دهیاری ها و قدردانی از تلاش همه خدمتگزاران عرصه مدیریت شهری جا دارد از حمایت و همراهی امام جمعه محترم شهر ورنامخواست ، فرماندار محترم شهرستان لنجان ، اعضای محترم شورای اسلامی شهر ورنامخواست و مساعی پرسنل تلاشگر شهرداری و خاصه مشارکت شهروندان عزیز که ما را اداره شهر یاری می نمایند قدردانی نمایم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2348

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.