• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مدت باقی مانده از شورا فرصتی برای خدمت رسانی به شهروندان باشد

  • کد خبر : 2362
  • 17 تیر 1399 - 19:36
مدت باقی مانده از شورا فرصتی برای خدمت رسانی به شهروندان باشد
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: فرصت اندکی در اختیار ما به عنوان اعضای شورای اسلامی وجود دارد تا بتوانیم مطالبات مردم و وعده‌های خود در زمان انتخابات را محقق کرده و کمبودهای شهر را جبران کنند.

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام شیخ مجید سبکتکین با تبریک هفته شهرداری‌ها و کسب رتبه برتر شهرداری زرین شهر در بین شهرداری های استان اصفهان، اظهار کرد: وحدت و همدلی در انجام امور رمز آبادانی، توسعه و پیشرفت شهرهای مختلف ایران است، از این رو باید این مهم را در خطه طلایی ایران ترویج کرد و در اولویت قرار دهیم و تحقق این مهم با همفکری و همکاری همه اعضای شورای شهر و شهردار محقق می شود.
وی هماهنگی و پیگیری مداوم امور را از شروط اصلی تحقق مطالبات مردمی دانست و افزود: اعضای شوراهای اسلامی باید از فرصت باقی‌مانده پنجمین دوره شورای اسلامی شهر برای تحقق مطالبات مردم و عمل به وعده‌های خود در زمان انتخابات استفاده کنند برهمین اساس انتظار می رود یکسال باقی مانده را با تعامل بیشتر دوره بین شهردار و اعضاء شورای اسلامی به ارائه خدمات شایسته به شهروندان بپردازیم.
رئیس شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: فرصت اندکی در اختیار ما به عنوان اعضای شورای اسلامی وجود دارد تا بتوانیم مطالبات مردم و وعده‌های خود در زمان انتخابات را محقق کرده و کمبودهای شهر را جبران کنند و نباید فراموش کرد همکاری و همراهی اعضاء شورای اسلامی زرین شهر با شهردار سبب شد بحران هایی که شهرداری در پروژه های عمرانی در مقابل خود داشت را پشت سرگذاشته و تعدادی از انها را به بهره برداری برساند.
وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی زرین شهر تلاش کرد در کنار پیگیری مسائل عمرانی توجه ویژه ای به نیاز جامعه و رتق و فتق شهروندان داشته باشند از این رو نیاز است پرسنل شهرداری بعد از حل مشکلات پروژه های نیمه تمام توجه بیشتری به تکریم ارباب رجوع و زیباسازی شهر داشته باشند تا رضایتمندی انان افزایش یابد.
سبکتکین اضافه کرد: توجه به نیازهای شهر، پرهیز از روزمرگی و آینده نگری از نکات دیگری است که همواره باید مدنظر مدیریت شهری قرار گیرد، از طرفی نیاز است به نظرات اعضاء شورای شهر توجه بیشتری شود تا در کنار یکدیگر ریل‌گذاری اقدامات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و… را به دستری انجام دهیم.
وی عنوان کرد: امید است که با همت مضاعف که در بین پرسنل شهرداری زرین شهر وجود دارد، بتوانیم مسئولیت گسترده و بزرگی را که بر عهده داریم را به سرانجام رسانده تا مشکلات موجود رفع و موقعیت مناسب برای خدمت شایسته به مردم فراهم شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2362
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.