• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شهرداری‌ها نقش بسزایی در امیدبخشی به جامعه دارند

  • کد خبر : 2370
  • 14 تیر 1399 - 6:09
شهرداری‌ها نقش بسزایی در امیدبخشی به جامعه دارند
شهردار فولادشهر گفت: امروز شهرداران باید امیدبخشی، برنامه محوری و افزایش نشاط اجتماعی را سرلوحه کار و امورات خود قرار بدهند.

به گزارش نبض وطن، بابک محمدی شهردار فولادشهر، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام طی پیامی فرارسیدن روز شهرداریها ودهیاریهارا تبریک گفت .
متن این پیام بدین شرح است،
بسم الله الرحمن الرحیم
نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز ” شهرداری و دهیاری” اقدامی ارزنده ، فرصتی مغتنم ومهمترین سیاستگذاری برای ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی است.
امروز شهرداران باید امیدبخشی، برنامه محوری و افزایش نشاط اجتماعی را سرلوحه کار و امورات خود قرار بدهند ، خروج شهرداری از فعالیت تک بعدی انجام پروژه های عمرانی و ورود به ابعاد گسترده فعالیت های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی مورد نیاز شهروندان است .
شهرداری می بایست با بسترسازی ، شهری مناسب برای برقراری تعاملات اجتماعی مهیا نماید تا شهروندان بتوانند همه نیازمندی های خویش در تمامی ابعاد زندگی اجتماعی امروزه را در آن جویا باشند.
اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت ۱۴ تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاری ها از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش شهرداری ها و دهیاریهای سراسر کشور ، استان پهناور اصفهان به ویژه عزیزان و همکارانمان در شهرستان لنجان همچنین همکاران خدوم در شهرداری فولادشهر تقدیر و تشکر نموده،توفیق روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان درعرصه های مختلف عمرانی،فرهنگی و اجتماعی که در حال خدمت به شهروندان عزیز هستند از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2370

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.