• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

لزوم قطع دستان آلوده به کرونای اقتصادی در کشور

  • کد خبر : 2372
  • 20 تیر 1399 - 14:42
لزوم قطع دستان آلوده به کرونای اقتصادی در کشور
امام جمعه باغبهادران گفت: برای حل وضعیت اشفته اقتصادی امروز راهی جز قطع دستهای الوده در اقتصاد کشور مخصوصا صنعت خودرو،دلار وارز ومسکن وجود ندارد

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه بخش باغبهادران اظهار کرد:اتفاق تاریخی مسجد گوهرشاد و مبارزه با کشف حجاب رضاخانی در تاریخ ایران به عنوان یک سند خیانت برای طاغوت ویک سند افتخار برای جامعه زنان و مردان با غیرت ایران در مبارزه با کشف حجاب به ثبت رسید.
وی افزود: هدف رضا خان از کشف حجاب از بین بردن ریشه های اعتقادی مردم بود چراکه او می دانست که اگرچادر از سر زنان برود حیا از جامعه رفته و غیرت از مردان از بین می رود و کم کم غیرتهای دینی کم رنگ شده ومنکر در جامعه عادی می شود در این صورت است که می تواند به اهداف خود که چپاول وغارت سرمایه های معنوی و مادی کشور بود دست پیدا می کردند.
وی افزود: حجاب یک حریم است و اگر این حریم شکسته شد دشمن به کشور نفوذ می کند از این رو مدافعان حریم حجاب شهدای این حریمند و هشت سال دفاع مقدس نیز از همین مسئله سر چشمه گرفته بود.
امام جمعه باغبهادران تصریح کرد: حجاب یعنی پوشش مناسبی که باعث تحریک جامعه به گناه نشود پس حتی اگر چادری بر سر کردند باید این قاعده رعایت شود، امروز متاسفانه گاهی اوقات بعضی حجابها خود به نوعی جلوه گری می شود.
وی ادامه داد: نحوه برخورد با پدیده بی حجابی بسیار مهم است، امروز تذکر لسانی و برخورد شایسته باید در دستور کار قرار گیرد که این هم در جامعه ضعیف شده است.
فرهنگ اضافه کرد: باید نظام برای زنانی که در این عرصه فعال هستند ساز و کار تذکر لسانی را فراهم کند ومسولان به این امر توجه کنند امروز جنگ فرهنگی است لذا باید فعالان این عرصه حمایت شوند.
وی عنوان کرد: برای حل وضعیت اشفته اقتصادی امروز راهی جز قطع دستهای الوده در اقتصاد کشور مخصوصا صنعت خودرو،دلار وارز ومسکن وجود ندارد،باید نظارت بر کنترل بازار انجام شود،مدیریت اقتصادی بر کشور در سطح کلان نهادهای حاکمیتی مثل ریاست جمهوری و نظارت بیشتر از قوه قضائیه و قانون گذاری صحیح اتفاق بیفتد تا شاهد برون رفت از این مشکل باشیم.
امام جمعه باغبهادران خاطرنشان کرد: از طرفی مجلس وقوه قضائیه نیز باید راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت را ارائه کرده و در مسیر اجرای ان مباحث را دنبال کنند تا فشار اقتصادی بر مردم کاهش یابد.
وی یادآور شد: امروز شیوع ویروس کرونا در کشور برخی شهرها مخصوصا اصفهان را با مشکل روبرو کرده لذا از مسئولان شهرستان لنجان، بخش باغبهادران و شهر باغبادران تقاضا دارم از ورود گردشگران جلوگیری کنند تا بتوانیم این ویروس را کنترل کنیم .
فرهنگ متذکر شد: انگیزه ای که امروز در مسئولان و در جلسات مختلف می بینم تلاش برای جهش تولید با جذب سرمایه گذار بوده و یکی از الزامات ان اماده کردن زیر ساخت برای مدیریت سیر وسفر و گردشگری در چارچوب مشخص وتعریف شده در بخش است.
وی تاکید کرد: متاسفانه هیچ ظابطه وقانون برای مدیریت در این مورد وجود نداشت و بالاخره در جلسات مختلف راهکارهای مختلف بررسی شد و نتیجه این شد که باید این مدیریت تحت یک قانون تعریف شده در بخش صورت گیرد که این اتفاق با تصویب ستاد خدمات سفر رخ داد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2372
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.