• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

پیام تبریک شهردار زرین شهر درپی انتخاب احمد احمدیان به عنوان رییس شورای اسلامی این شهر

  • کد خبر : 2405
  • 14 مرداد 1399 - 23:27
پیام تبریک شهردار زرین شهر درپی انتخاب احمد احمدیان به عنوان رییس شورای اسلامی این شهر
شهردار زرین شهر گفت: حرکت شورای اسلامی زرین شهر در دوره پنجم بر محور همدلی،مدیریت جهادی، شفافیت و نظارت دقیق بر برنامه‌ریزی شهری راهگشای بسیاری از مسائل موجود در عرصه مدیریت شهری خطه طلایی ایران بود.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی شهردار زرین شهر با انشتار پستی در صفحه اینستاگرام خود انتخاب احمد احمدیان به عنوان رییس شورای اسلامی زرین شهر را تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای احمد احمدیان
با اهداء سلام و تحیات
نقش شورای اسلامی شهر در ساختارهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصاد شهری از یک سو و نگاه به جایگاه این نهاد مردمی در قانون اساسی از سوی دیگر سبب شده است مشارکت مردم که از عناصر کلیدی و حیاتی شکل گیری انقلاب اسلامی است در مدیریت شهر نیز به‌کار گرفته شود و رونق روز افزون شهرهای ایران را به همراه داشته باشد.
حرکت شورای اسلامی زرین شهر در دوره پنجم بر محور همدلی،مدیریت جهادی، شفافیت و نظارت دقیق بر برنامه‌ریزی شهری راهگشای بسیاری از مسائل موجود در عرصه مدیریت شهری خطه طلایی ایران بود و انتخاب حضرتعالی که با ۷ رای اعضای محترم آن شورا رقم خورد انتخابی شایسته‌ و مبارک است که همراهی و وحدت همیشگی این نهاد مردمی را به نمایش گذاشت.
اینجانب انتخاب شایسته جنابعالی به ریاست شورای اسلامی زرین شهر که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی شما می باشد را تبریک گفته و مزید توفیقات و تاییدات روز افزون آن برادر ارجمند را برای خدمتگزاری بیشتر به شهروندان فهیم زرین شهر تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) از درگاه ذات اقدس پرودگار متعال آرزومندم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2405

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.