• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آزادگان سند عزت و افتخار نظام هستند

  • کد خبر : 2416
  • 26 مرداد 1399 - 8:09
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید رجایی لنجان گفت: ۲۶ مردادماه ۶۹ روزی ماندگار در تاریخ سراسر افتخار دفاع مقدس که نمایشگر جلوه ای با شکوه از وحدت و استقبال و سپاس و رضایت و لبخند ملت شهیدپرور در بازگشت سرافرازانه سندهای افتخار فرزندان روح الله به خاک پاک ایران اسلامی است.

به گزارش نبض وطن، سرگرد پاسدار علیرضا فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید رجایی لنجان با انتشار پیامی نوشت:
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
از مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که باخدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راه‌اند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده‌اند. (سوره احزاب؛ آیه ٢٣)
۲۶ مردادماه ۶۹ روزی ماندگار در تاریخ سراسر افتخار دفاع مقدس که نمایشگر جلوه ای با شکوه از وحدت و استقبال و سپاس و رضایت و لبخند ملت شهیدپرور در بازگشت سرافرازانه سندهای افتخار فرزندان روح الله به خاک پاک ایران اسلامی است.
راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و باتحمل سخت‌ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان‌های امام راحل دست برنداشتند و امروز نیز به‌عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در تلاش برای ساختن ایرانی آبادتر و عزتمند تر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
اینجانب فرارسیدن این روز عزیز را به همه ملت بزرگ ایران، به آزادگان عزیز سرافراز و خانواده‌های مکرمشان تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان خواستارم به همه ما توفیق خدمتگذاری در راه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی را عنایت فرماید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2416
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.