• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۶ پروژه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در لنجان

  • کد خبر : 25670
  • 13 بهمن 1401 - 10:56
افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۶ پروژه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در لنجان
فرماندار شهرستان لنجان گفت: ۶۶ پروژه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در لنجان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دشمن در جنگی ترکیبی به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین و انتقال ارزش‌ها، خدمات و دستاوردهای نظام در بخش‌های مختلف بوده و مسئولان و رسانه‌ها در این شرایط حساس وظیفه دارند ضمن ارائه اقدام‌ها و توفیق‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسیر آینده روشن پیش‌روی کشور را برای شهروندان به ویژه نسل جوان تبیین کنند.
وی افزود: ایران اسلامی در طول چهل و چهار سال گذشته در بسیاری از علوم پیشرفته به قله‌های پیشرفت دست پیدا کرده به‌گونه‌ای که بر اساس گزارشات ارائه شده جز ۱۰ کشور اول دنیا بوده بر همین اساس باید با استفاده از روش‌های مختلف ضمن بیان پیشرفت‌ها، اجازه شکل‌گیری روایت ساختگی دشمن را در اذهان شهروندان ندهیم.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طول ایام‌الله دهه فجر ۵۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در شهرها و روستاهای شهرستان برگزار خواهد شد.

وی به شاخص‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان اشاره کرد و گفت: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۶۶ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، اشتغالزایی، مسکونی، خدماتی و… با اعتباری بالغ بر ۴۳۲ میلیارد تومان بمنظور رفاه عمومی شهروندان شهرستان لنجان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

محمدی با تاکید بر اجرای طرح‌های اشتغال‌زا در شهرستان لنجان، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار ارائه شده با افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های اشتغال‌زا بالغ بر ۳۰۳ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.