• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

آبشار هلکی جان دوباره گرفت

  • کد خبر : 2642
  • 06 فروردین 1398 - 19:14
آبشار هلکی جان دوباره گرفت
شهردار چرمهین گفت: بارش های شب گذشته باعث شد آبشار شاهلولاک خروشان و زیبایی آن دو چندان شود و علاوه بر آبشار دایمی، آبشار فصلی معروف به هلکی نیز خروشان شد.

به گزارش نبض وطن، شهاب ثابت راسخ با بیان اینکه بارش شدید باران در شب اخیر در چرمهین به خوبی کنترل شد، اظهار کرد: معمولا شروع بارش شدید باران باعث حرکت روان اب‌ها و به تبع آن وقوع سیلاب می‌شود و با توجه به تداوم بارش ها در شب گذشته و احتمال وقوع سیلاب نیروهای شهرداری چرمهین در آماده باش کامل قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه پیش بینی بارندگی شدید در ستاد بحران شهرداری چرمهین از آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها جلوگیری کرد، افزود: خوشبختانه با حضور ماموران آتش نشانی، خدمات شهری، خدمات موتوری و دیگر پرسنل شهرداری و انجام اقدامات لازم از وقوع سیلاب در معابر شهری جلوگیری شد و با وجود شدت بارش ها شهر چرمهین با مسایل بحرانی مواجه نشد.
شهردار چرمهین با بیان اینکه آبشار شاهلولاک یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری چرمهین به شمار می آید، تصریح کرد: بارش های شب گذشته باعث شد آبشار شاهلولاک خروشان و زیبایی آنها دو چندان شود و علاوه بر آبشار دایمی، آبشار فصلی معروف به هْلکی نیز خروشان شد.
وی ادامه داد: خروش آبشار شاهلولاک شهروندان و گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده و به منظور بهره مندی از طبیعت چشم نواز و مواهب خدادادی این منطقه حضوری چشمگیر داشته اند و این حضور پرشور آمادگی دوچندان شهرداری چرمهین را برای مقابله با حوادث احتمالی رقم زده است.
ثابت راسخ متذکر شد: به خانواده‌ها توصیه می‌ شود هنگام بارندگی به هیچ وجه برای صعود به آبشار شاهلولاک اقدام نکنند چراکه احتمال لغزندگی و خارج شدن سنگ از زیر پای آن‌ها و در نهایت وقوع حوادث ناگوار وجود دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2642
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.