• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

نهضت آسفالت معابر در خطه طلایی ایران ادامه دارد

  • کد خبر : 27713
  • 15 فروردین 1402 - 10:16
نهضت آسفالت معابر در خطه طلایی ایران ادامه دارد
شهردار زرین‌شهر گفت: پروژه روکش آسفالت پارک کوهستان به مساحت هشت هزار مترمربع با هدف ارتقای ایمنی تردد شهروندان و گردشگران به مرحله اجرا رسید و این عملیات همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی‌احمدی با بیان اینکه وجود آسفالت یک‌دست و مناسب معابر، نمای ظاهری یک شهر را نسبت به سایر شهرها متمایز می‌کند، اظهار کرد: یکی از خواسته‌های بحق شهروندان تردد آسان و ایمن در معابر و خیابان‌های شهرهای ایران به شمار می‌آید که پاسخگویی به این مطالبه شهروندی وظیفه مدیریت شهر است.

وی افزود: یکی از پرهزینه‌ترین اقدامات خدماتی شهرداری‌ها اجرای پروژه‌های آسفالت‌ریزی است و مدیران باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

شهردار زرین‌شهر مناسب‌سازی آسفالت ورودی پارک کوهستان سردار شهید حسین قجه‌ای را یکی از خواسته‌های شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: پارک کوهستان سردار شهید حسین قجه‌ای یکی از ظرفیت‌های گردشگری با پتانسیل بالای سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌آید.

اسماعیلی‌احمدی تصریح کرد: آسفالت مسیرهای دسترسی یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در توسعه و رونق مناطق گردشگری به‌شمار می‌آید و با توجه به مطالبات شهروندان در خصوص آسفالت ورودی پارک کوهستان، این پروژه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ و همزمان با فرارسیدن ایام نوروز، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی گفت: پروژه روکش آسفالت پارک کوهستان با مساحت هشت هزار مترمربع و با هدف ارتقای ایمنی تردد شهروندان و گردشگران به مرحله اجرا رسید.

شهردار زرین‌شهر با اشاره به ضرورت خدمت‌رسانی بی‌وقفه به شهروندان به ویژه در زمینه نهضت آسفالت افزود: پروژه بهسازی و آسفالت معابر شهری خطه طلایی ایران در سال جدید به شکل جهادی ادامه خواهد داشت تا معابری درخور و ایمن برای تردد شهروندان داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=27713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.