• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جلب حمایت دانشگاه‌های کشور برای اتحادیه معماری،مرمت و شهرسازی ایران

  • کد خبر : 27954
  • 24 فروردین 1402 - 2:52
جلب حمایت دانشگاه‌های کشور برای اتحادیه معماری،مرمت و شهرسازی ایران
دبیر کمیته توسعه ارتباطات اتحادیه دانشجویی معماری مرمت و شهرسازی ایران از جلب حمایت دانشگاه‌های کشور جهت انجام فعالیت‌های آتی این اتحادیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، احمد فتحی با اشاره به افتتاح دبیرخانه اتحادیه معماری، مرمت و شهرسازی ایران در دانشگاه هنر تهران اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۴ اساسنامه اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی معماری، مرمت و شهرسازی ایران، که در ۲۹ تیرماه ۱۳۹۵ به تأیید مجمع عمومی اتحادیه رسیده، پیش‌بینی شده است که شورای مشاوران اتحادیه با هدف هم اندیشی و بهبود سطح فعالیت‌های اتحادیه از میان صاحبنظران ملی و فراملی، ادوار اتحادیه و دانش آموختگان موفق و صاحبان حرفه و کسب و کارهای موفق تشکیل شود.

وی افزود: در ادوار گذشته اتحادیه معماری، مرمت و شهرسازی ایران، تشکل شورای مشاوران مغفول مانده و از ظرفیت‌های آن استفاده نشده بود.

دبیر کمیته توسعه ارتباطات اتحادیه دانشجویی معماری مرمت و شهرسازی ایران تصریح کرد: اعضای شورای نمایندگان اتحادیه در روند بازنگری اساسنامه، با پیشنهاد دبیر کل اتحادیه مبنی بر تشکیل اولین شورای مشاوران موافقت کرده و شورای مشاوران اتحادیه با عضویت یازده نفر متشکل از ده عضو هیئت علمی دانشگاه‌های کشور در رشته‌های معماری، مرمت و شهرسازی و همچنین یک نفر نماینده ادوار گذشته اتحادیه تشکیل شد.

وی ادامه داد: طی رأی‌گیری انجام شده در نخستین جلسه این شورا، دکتر مائده هدایتی فرد عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، به عنوان دبیر شورای مشاوران اتحادیه انتخاب شد و سینا همتی دبیر کل اتحادیه دکتر بهشید حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران را به عنوان استاد مشاور اتحادیه معرفی کرد.

فتحی اضافه کرد: اعضای شورای نمایندگان امیدوار هستند تشکیل اولین شورای مشاوران اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی معماری، مرمت و شهرسازی ایران و همچنین افتتاح و آغاز به کار دبیرخانه اتحادیه در دانشگاه هنر تهران بتواند پشتوانه‌ای علمی – تخصصی برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های اتحادیه و در نهایت بهره‌مندی دانشجویان باشد.

وی عنوان کرد: در تلاش هستیم شورای مشاوران اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی معماری، مرمت و شهرسازی ایران محملی برای جلب مشارکت و حمایت دانشگاه‌های کشور جهت انجام فعالیت‌های آتی باشد.

دبیر کمیته توسعه ارتباطات اتحادیه دانشجویی معماری مرمت و شهرسازی ایران خاطرنشان کرد: اعضای شورای نمایندگان اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی معماری، مرمت و شهرسازی ایران در محل دبیرخانه اتحادیه به بررسی مشکلات و مسائل اتحادیه پرداخته و راهکارهای موجود مورد بررسی قرار دادند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=27954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.