• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی:

صهیونیست‌ها به این باور رسیده‌اند که اسرائیل ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت

  • کد خبر : 28037
  • 25 فروردین 1402 - 14:24
صهیونیست‌ها به این باور رسیده‌اند که اسرائیل ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحلیل‌ها، اخبار و پیش بینی‌ها حکایت از نابودی رژیم صهیونیستی دارد و قطعاً در آینده نزدیک در قدس شریف نماز خواهیم خواند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین رجایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه زرین شهر با اشاره به شرایط فعلی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی که برپایه اشغال سرزمین فلسطین و راندن فلسطینیان از سرزمین پدرانشان هویت خود را بنا نهاد و این رژیم غاصب از ابتدای تأسیس با شعار و تئوری مهاجرت به سرزمین موعود به فلسطین وارد شدند. وی افزود: زمانی که جنگ جهانی اول شکل گرفت همه چیز را تغییر داد، زیرا امپراتوری عثمانی نابود شد و سرزمین‌های تحت اختیار دولت عثمانی تجزیه شدند و در زمان بین جنگ جهانی اول و دوم که حدود ۲۰ سال به طول انجامید یهودیان انگلیس فرصت را مغتنم شمرده، وارد سرزمین‌های اشغالی شده و دولت جعلی خود را تشکیل دادند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با ترسیم سیمای رژیم اشغالگر قدس پس از ۷۵ سال تجاوز و اشغال، تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیستی با تئوری از نیل تا فرات وارد خاورمیانه شد، اما امروز با بررسی روند رسیدن رژیم صهیونیستی به اهداف شوم خود خواهیم دید برنامه‌های مهندسی شده آنان با شکست سنگین مواجه شده و نتوانسته‌اند آینده‌ای را که برای جهان ترسیم کرده بودند به مرحله اجرا برسانند.

وی با اشاره به رویاهای برباد رفته ارتش رژیم صهیونیستی، ادامه داد: ارتش اسرائیل در ادامه خوی تجاوزگری خود در جنگ شش روزه توانست ائتلاف ارتش‌های عربی را زمین گیر کرده و ضرب شستی به کشورهای عربی نشان دهد، اما امروز این ارتش در مقابل گروه‌های مقاومت فلسطین و محور مقاومت ناتوان شده است.

رجایی اضافه کرد: دو نفر از مستشاران نظامی کشورمان در نتیجه حمله متجاوزانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه به شهادت رسیدند اما، در کمتر از چهار ساعت هفت نفر از سربازان اسرائیلی کشته شدند.

حزب الله لبنان به کابوسی بزرگ برای رهبران رژیم صهیونیستی مبدل شده است

وی عنوان کرد: نباید فراموش کرد این رژیم غاصب با واسطه قرار دادن چهار کشور از جمله قطر، عمان، فرانسه و… پیام فرستادند که ما قصد جنگ نداشته و اشتباهی صورت گرفته است که این مهم به خوبی نشان می‌دهد آنان نگران هستند اتفاقی ناگوار چشم انتظارشان باشند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حزب الله لبنان به کابوسی بزرگ برای رهبران رژیم صهیونیستی مبدل شده است، گفت: امروز حزب الله لبنان به پیشرفته‌ترین موشک‌های دور برد مجهز شده است و اگر رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین غلطی انجام دهد سرزمین‌های اشغالی با خاک یکسان خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش تمایل صهیونیست‌ها برای مهاجرت از فلسطین اشغالی، خاطرنشان کرد: شعار بزرگ و تئوری مذهبی تئوری مهاجرت به سرزمین موعود امروز روند معکوس به خود گرفته به‌گونه‌ای نه تنها موفق نشدند شهروندان یهودی دیگر کشورها را تشویق به مهاجرت به سرزمین‌های اشغالی کنند بلکه به جای از هر یک نفر که وارد سرزمین‌های اشغالی می‌شود دو نفر از این سرزمین خارج می‌شوند.

رجایی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روزهای پایانی خود را سپری می‌کند، افزود: پیش بینی شده است تا کمتر از ۱۰ سال آینده جمعیت چهار میلیونی رژیم صهیونیستی به دو میلیون کاهش پیدا خواهد کرد و صهیونیست‌ها به کشورهای مبدا باز خواهند گشت.

صهیونیست‌ها به این باور رسیده‌اند که اسرائیل ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت

وی با اشاره به گسست‌های سیاسی، اجتماعی، نظامی، امنیتی و… رژیم صهیونیستی، یادآور شد: از لحاظ سیاسی و درونی نیز این رژیم جعلی از شرایط متزلزل و ناپایداری برخوردار است به‌گونه‌ای که در چهار سال گذشته رژیم صهیونیستی چهار نخست وزیر تغییر داده که این روند نشان از شکاف عمیق سیاسی دارد از سوی دیگر دو قطبی سنگینی در بین آنها شکل گرفته و هریک از قطب‌ها به دنبال حذف طرف دیگر هستند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها به این باور رسیده‌اند که اسرائیل ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: تئورسین‌ها و رهبران ایدئولوژی رژیم صهیونیستی اذعان دارند که روزهای پایانی این رژیم را به نظاره نشسته‌اند و یکی از رهبر رژیم صهیونیستی به صراحت اعلام کرده که ما ۸۰ سالگی خود را نخواهیم دید و این در حالیست که امروز ۷۵ سال از عمر این رژیم جعلی گذشته و آنها معتقد هستند کمتر از پنج سال دیگر از روی کره زمین محو خواهند شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار کارگذاران نظام فرمودند: مقامات رژیم صهیونیستی خودشان به طور مرتّب و پی‌درپی هشدار می‌دهند که فروپاشی نزدیک است؛ رئیس‌جمهورشان می‌گوید، نخست‌وزیر سابقشان می‌گوید، رئیس امنیّت ملّی‌شان می‌گوید، وزیر دفاعشان می‌گوید؛ همه‌ی آنها میگویند که فروپاشی ما نزدیک است؛ ما به هشتاد سالگی نمی‌رسیم. ما گفتیم «بیست و پنج سال دیگر را نمی‌بینید»، خودشان عجله کردند، زودتر می‌خواهند از بین بروند!

رجایی یکی از کارهای بزرگ شهید سلیمانی را حفظ، رشد، تجهیز و احیا جبهه مقاومت دانست و ادامه داد: در روزهای ابتدای جبهه مقاومت با انقلاب سنگ و ابتدایی‌ترین سلاح‌ها دفاع خود را آغاز کرد اما با وجود همه تحریم‌ها، نفوذها و… توانسته‌اند به توانمندی‌های کنونی دست پیدا کنند و امروز به‌جای سنگ از موشک‌هایی استفاده می‌کنند که از گنبدهای آهنین رژیم صهیونیستی عبور می‌کند.

وی اضافه کرد: جبهه مقاومت روز به روز در حال قدرتمند شدن است به‌گونه‌ای که رژیم صهیونیستی حتی جرأت تصور مقابله و جنگ با حزب الله لبنان ندارد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با هسته‌های مقاومتی همچون حماس و جهاد اسلامی را ندارد چه برسد که به مقابله با ارتش و سپاه پر افتخار محور مقاومت و ایران اسلامی بیندیشد.

در آینده نزدیک در قدس شریف نماز خواهیم خواند

وی متذکر شد: در پاییز گذشته اتفاقاتی در خیابان‌های کشور رخ داد و مستکبران جهان امید داشتند این رویدادها به نتیجه ختم شود اما نتیجه بادی که دشمنان در کشور ایجاد کردند، وقوع طوفان در خیابان‌های تل‌آویو است، به‌گونه‌ای که ۲۰۰ هزار نفر در کشوری که کمتر از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد در خیابان‌ها دست به اعتراض زده‌اند.

رجایی یادآور شد: امام خمینی (ره) ۶۰ سال پیش آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند و در طول این سال‌ها مستکبران جهان در تلاش بودند تا روز قدس و موضعیت فلسطین و قدس شریف به دست فراموشی سپرده شود اما نه تنها این مهم فراموش نشده بلکه هر ساله علیرغم مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد به جمعیت حاضر در راهپیمایی روز قدس افزوده شده است و این مهم یکی از معجزات الهی است.

وی گفت: تحلیل‌ها، اخبار و پیش بینی‌ها حکایت از نابودی رژیم صهیونیستی دارد و قطعاً در آینده نزدیک در قدس شریف نماز خواهیم خواند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=28037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.