• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
جانشین فرمانده سپاه شهرستان لنجان خبر داد:

۸۰۰ بسته مواد غذایی بین دانش آموزان نیازمند بخش باغبهادران توزیع شد

  • کد خبر : 28125
  • 28 فروردین 1402 - 10:00
۸۰۰ بسته مواد غذایی بین دانش آموزان نیازمند بخش باغبهادران توزیع شد
جانشین فرمانده سپاه شهرستان لنجان گفت: اولین مرحله کمک مومنانه در سال ۱۴۰۲ با هدف حمایت از خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند بخش باغبهادران با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان، حوزه بسیج شهید فهمیده و آموزش و پرورش بخش باغبهادران کلید خورد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سرهنگ مهدی شیری در حاشیه توزیع اولین مرحله کمک مومنانه در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: امروز افراد آبرومندی هستند که در شرایط معیشتی نامناسب جامعه روزگار سختی را می‌گذرانند اما علیرغم نیازمند بودنشان، دست نیاز به‌سوی کسی دراز نمی‌کنند بر همین اساس بسیج و سپاه در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب تلاش کرده در مسیر کاهش مشکلات نیازمندان واقعی جامعه حرکت کند.

وی افزود: بعد از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مؤمنانه طی سال‌های گذشته شاهد استقبال بی‌نظیر مردم ایران، ارگان‌ها و نهادهای مختلف با جاری شدن سیل مهربانی و عطوفت آنان برای کمک به همنوعان نیازمند خود بوده‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان لنجان تصریح کرد: اولین مرحله کمک مومنانه در سال ۱۴۰۲ با هدف حمایت از خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند بخش باغبهادران با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان، حوزه بسیج شهید فهمیده و آموزش و پرورش بخش باغبهادران کلید خورد.

وی اضافه کرد: در این مرحله شاهد توزیع ۸۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند بخش باغبهادران بودیم.

شیری عنوان کرد: اجرای اینگونه طرح‌ها قطعاً ثمرات بسیاری را همچون ترویج روحیه ایثار و فداکاری در بین نسل جوان و همچنین استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان، در راستای الگوسازی فعالیت‌های جهادی در بستر مدارس و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان شهرستان لنجان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم برگزاری رزمایش گسترده مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به فقرا و نیازمندان در شرایط کنونی خوش درخشیده‌اند و امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم دست‌های مهربانی که در جستجوی فرصت برای کمک به همنوعان خود هستند گرد هم آورده تا شاهد کاهش آلام خانواده‌های نیازمند باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=28125
  • نویسنده : زهرا فنایی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.