• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار سده لنجان:

سده لنجان میزبان فینال مسابقات والیبال استانی جام رمضان

  • کد خبر : 28697
  • 10 اردیبهشت 1402 - 15:40
سده لنجان میزبان فینال مسابقات والیبال استانی جام رمضان
شهردار سده لنجان گفت:فینال مسابقات استانی جام رمضان روز دوشنبه ساعت ۱۷ در سالن ورزشی دانشگاه آزاد شهر سده لنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمید شهبازی اظهار کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا شهروندان در حوزه‌های مختلف تجربه متفاوتی را داشتند چراکه بسیاری از فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های ورزشی، برگزاری مسابقات و… با شیوع این ویروس به تعطیلی کشیده شد.

وی افزود: با فروکش کردن کووید ۱۹ مدیریت شهری سده لنجان طرح‌های متعدد و متنوعی در حوزه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و … برای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان را به مرحله اجرا رساند وقفه‌ای که در طول مدت سال گذشته در ایجاد نشاط شهروندی شده بود را به شهروندان باز گردانیم.

شهردار سده لنجان توجه به ورزش را یکی از مهم‌ترین راهکارها تقویت نشاط شهروندی دانست و تصریح کرد: ایجاد بسترهای موردنیاز برای انجام ورزش و تلاش برای تقویت برگزاری مسابقات ورزشی در شهر به‌صورت مجزا برای بانوان و آقایان، از جمله برنامه‌های است که نقش بسزایی در افزایش نشاط اجتماعی شهروندان دارد.

وی شهر سده لنجان را مهد ورزش وزنه برداری دانست و گفت: رویکرد شورا و شهرداری به توسعه و رونق ورزش در عرصه‌های مختلف همگانی، قهرمانی و شهروندی مثبت بوده و بر همین اساس در دوره ششم مدیریت شهری در مسیر توسعه آن انجام شده است.

شهبازی عنوان کرد: شهرداری سده لنجان بیش از گذشته با بهره‌مندی از رویکرد ورزش و شور نشاط سالم با برنامه‌های مطلوبی که اجرا می‌کنند در تلاش است ورزش را در بین شهروندان خصوصاً نسل جوان شهر پر اهمیت‌تر جلوه داده شود از این رو بر اساس برنامه ریزهای صورت گرفته فینال مسابقات والیبال استانی جام رمضان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان، هیأت والیبال شهرستان و دانشگاه آزاد واحد لنجان در شهر سده لنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور پیشکسوتان و اساتید برتر والیبال در فینال این دوره از مسابقات، خاطرنشان کرد: فینال مسابقات والیبال استانی جام رمضان روز دوشنبه ساعت ۱۷ در سالن ورزشی دانشگاه آزاد شهر سده لنجان برگزار خواهد شد

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=28697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.