• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
شهردار فولادشهر:

حمایت از سرمایه‌گذاران لازمه ایجاد درآمدهای پایدار شهری است

  • کد خبر : 30739
  • 23 خرداد 1402 - 6:09
حمایت از سرمایه‌گذاران لازمه ایجاد درآمدهای پایدار شهری است
شهردار فولادشهر گفت:در برنامه تحولی شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری افزایش رفاه و مشارکت شهروندان و همچنین حمایت مدیریت شهری و شورای اسلامی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به عنوان استراتژی ما مورد توجه قرار گرفته است.

حسین ایزدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: بخش خصوصی و سرمایه‌ای که در اختیار این بخش قرار دارد همواره کمک حال سازمان‌ها و نهادهای مختلف به ویژه شهرداری‌ها در اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی و زیربنایی بوده است و با توجه به محدودیت‌های مالی و کاهش درآمدها در سال‌های اخیر در شهراری‌های کشور اهمیت استفاده از این ظرفیت بسیار مهم را دوچندان کرده است.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران را لازمه ایجاد درآمدهای پایدار شهری دانست و افزود: زمانی که بخش خصوصی پای کار اجرای پروژه‌های مختلف باشد قطعاً حس مسئولیت اجتماعی نیز روند افزایشی به خود خواهد گرفت و در نتیجه شهروندان نیز در حفظ و نگهداری و پیشرفت شهر خود مشارکت بیشتری خواهند داشت.

شهردار فولادشهر با اشاره به برنامه تحولی شهرداری فولادشهر، ادامه داد: در برنامه تحولی شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری افزایش رفاه و مشارکت شهروندان و همچنین حمایت مدیریت شهری و شورای اسلامی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به عنوان استراتژی ما مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حضور سرمایه‌گذاران آینده‌ای روشن را برای این شهر جدید رقم خواهد زد، تصریح کرد: شهر فولادشهر از نظر سرمایه‌گذاری جذاب، بکر و دارای مزیت و فرصت‌های بی‌نظیری است، بر همین اساس در تلاش هستیم با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این شهر سرمایه‌های مولد در مدیریت شهری به خوبی ظهور و بروز پیدا کنند.

ایزدی اضافه کرد: مجموعه ورزشی تفریحی سرزمین دریفت فولادشهر با ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه و مساحت ۱۳ هزار متر مربع مجهز به ماشین‌های کارتینگ و موتور‌های دریفت، سالن آموزش و کافی شاپ و… از جمله پروژه‌هایی به شمار می‌آید که با سرمایه‌گذاری بخش خصوص اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: ما بر این باور هستیم باید زمینه برون سپاری پروژه‌های تفریحی، گردشگری و… به سرمایه گذاران فراهم شود تا بتوان هزینه اختصاص داده شده به این پروژه‌ها صرف سایر پروژه‌های عمرانی و خدماتی شود و شهر در مسیر توسعه همه‌جانبه قرار گیرد.

شهردار فولادشهر خاطرنشان کرد: اگر خدمات مدیریت شهری منسجم، هدفدار و بر اساس نیازهای شهر و رفع مشکلات و نیازهای شهروندان باشد قطعاً رضایت‌مندی آنان را افزایش خواهد داد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=30739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.