• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان:

جامعه بزرگ اصناف ویترین اقتصاد کشور هستند

  • کد خبر : 31042
  • 31 خرداد 1402 - 17:39
جامعه بزرگ اصناف ویترین اقتصاد کشور هستند
فرماندار شهرستان لنجان گفت: اصناف به عنوان حلقه ارتباطی بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی، جایگاه ویژه‌ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور دارند.

به  گزارش نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان در پیامی ضمن تبریک روز اصناف، مراتب قدردانی و تشکر خود را از تمامی فعالان جامعه اصناف و بازاریان شهرستان لنجان ابراز و از خدای بزرگ موفقیت آنان را مسئلت کرد.

در این پیام آمده است:

اصناف و بازاریان همواره نماد امانت، انصاف و عدالت بوده‌اند و از آغاز روند شکل گیری انقلاب اسلامی و پیروزی آن تا کنون، در سخت‌ترین شرایط و بزنگاه‌های مهم پای نظام و انقلاب انقلاب ایستاده‌اند و از همراهی صمیمانه، کوتاهی نکرده و فعالانه و‌مشتاقانه دولت و ملت را یاری داده‌اند.
از سوی دیگر اصناف به عنوان حلقه ارتباطی بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی، جایگاه ویژه‌ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور دارند و کارکرد آنان بر حوزه‌های مختلف از جمله چرخه و زنجیره تولید، نگهداری، حمل و نقل، فرآوری، عمده فروشی و در نهایت خرده فروشی کالاها و خدمات به دلیل گستردگی و ارتباط مستقیم با آحاد مردم بسیار مهم و چشمگیر است.

نامگذاری یکم تیرماه در تقویم ملی به عنوان «روز ملی اصناف» گویای نگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قشر ارزشمند به عنوان قلب تپنده اقتصاد کشور بوده و این روز فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی بازاریان و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و تقدیر از تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف، فرارسیدن روز ملی اصناف را به تمامی بازاریان و کسبه عزیز و شریف شهرستان لنجان  تبریک عرض نموده و از اقدامات ارزنده اصناف در پیشبرد امور مختلف شهرستان بویژه همکاری مناسب برای تنظیم بازار تشکر و قدردانی می نمایم و موفقیت و تأییدات الهی را در راستای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اصناف و بازاریان خواستارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.