• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

صنایع بزرگ در شهرستان لنجان باید موجب رشد تولید و رونق اقتصادی شهرستان شوند

  • کد خبر : 31536
  • 12 تیر 1402 - 7:48
صنایع بزرگ در شهرستان لنجان باید موجب رشد تولید و رونق اقتصادی شهرستان شوند
امام جمعه زرین شهر گفت: وجود ظرفیتی چون صنایع بزرگ در شهرستان لنجان باید موجب رشد تولید و رونق اقتصادی شهرستان باشد و اگر از این ظرفیت به خوبی بهره‌برداری شود قطعاً شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار نبض طن، حجت الاسلام مهدی آقایی با بیان اینکه وجود ۷ درصد از معادن و ثروت‌های خدادادی در ایران اسلامی اظهار کرد: ایران اسلامی یک درصد از جمعیت جهان را در دل خود جا داده است در حالی که معادن و و ثروت‌های خدادادی ایران بیش از هفت درصد است.

وی افزود: با نگاهی گذرا به آمار موجود درخصوص نرخ جمعیت و وجود ثروت‌های خدادادی در کشور این نکته را متذکر می‌شود که باید از این پتانسیل بزرگ برای پیشرفت کشور به درستی بهره برد.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به میزبانی شهرستان لنجان از صنایع بزرگ، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای ایجاد اشتغال امری ضروری است چراکه ایجاد اشتغال برای جوانان از مهمترین مطالبات مردم به‌شمار می‌آید و وجود صنایع بزرگ در شهرستان لنجان باید زمینه‌ساز پیشرفت شهرستان و آسایش ساکنان آن باشد.

وی ادامه داد: وجود ظرفیتی چون صنایع بزرگ در شهرستان لنجان باید موجب رشد تولید و رونق اقتصادی شهرستان باشد و اگر از این ظرفیت به خوبی بهره‌برداری شود قطعاً شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود.

آقایی با اشاره به نامگذاری ۱۴ تیرماه تحت عنوان «روز شهرداری و دهیاری» عنوان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با توجه به وظایفی که مطابق قانون برای سازماندهی امور مختلف شهرها و روستاها برعهده دارند، دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح مدیریت شهری و روستایی هستند و مجموعه فعالیت‌ها آنان به دلیل ارتباط با زندگی روزمره شهروندان به طور منحصر به فردی در سطح جامعه مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: مردم لایق بهترین خدمات هستند اما باید بپذیریم وضع موجود به هیچ عنوان در شأن شهروندان نیست ولی آبادانی شهر نسبت به برخی شهرها که از وضعیت آنها مطلع هستم بیشتر است و قطعاً مدیریت شهری و شهرداران شهرهای شهرستان لنجان در مسیر خدمت به مردم و آبادانی شهرهای تحت مدیریت خود با کار جهادی و بی منت تلاش مضاعفی را انجام خواهند داد

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.