• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار فولادشهر

ناوگان حمل و نقل عمومی فولادشهر جان دوباره‌ای گرفت

  • کد خبر : 32077
  • 25 تیر 1402 - 17:26
ناوگان حمل و نقل عمومی فولادشهر جان دوباره‌ای گرفت
شهردار فولادشهر گفت: بازسازی ۳ دستگاه اتوبوس در دستور کار شهرداری فولادشهر و سازمان حمل و نقل جمعی شهرستان لنجان قرار گرفت و مدیریت شهری فولادشهر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال این ۳ دستگاه اتوبوس را به صورت کامل بازسازی کرد.

حسین ایزدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، جابه‌جایی ایمن و آسان درون شهری را یکی از حقوق شهروندان دانست و اظهار کرد: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس از ضروریات زندگی شهری به‌شمار می‌آید و برهمین اساس یکی از حقوق اساسی شهروندان وجود تعداد مناسب اتوبوس درون شهری است که دارای مزایای متعدد اقتصادی، تسریع در سفرهای درون شهری، کاهش آلودگی هوا و کنترل ترافیک است.

وی با بیان اینکه توسعه هدفمند و علمی حمل و نقل عمومی اهدافی چون کاهش تصادفات، مباحث زیست محیطی و بهبود وضعیت شهرهای ایران محقق خواهد شد، افزود: مدیریت شهری فولادشهر در دوره ششم نگاه ویژه‌ای به بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و تجهیز شهرداری به ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و خدماتی دارد چراکه تحقق این مهم سبب تقویت بنیه مدیریت شهری و ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان خواهد شد.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: ظرفیت بالای ناوگان عمومی و استفاده گسترده از اینگونه وسایل، از یک سو مستلزم توجه جدی به تجهیز و نوسازی ناوگان عمومی و از سوی دیگر نیازمند اختصاص اعتبارات برای نوسازی اتوبوس‌های فرسوده، جبران هزینه‌های بالای استهلاک، خرید قطعات یدکی و لاستیک و… است تا با ارائه خدمات مطلوب زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در پاسخگویی به مطالبات شهروندان و رفع مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم، اضافه کرد: شهرداری فولادشهر با اتکا به ظرفیت‌های بومی و داخلی در مسیر بهسازی وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر جدید گام برداشت تا به یکی از مطالبات شهروندان پاسخ دهد.

ایزدی عنوان کرد: بازسازی ۳ دستگاه اتوبوس در دستور کار شهرداری فولادشهر و سازمان حمل و نقل جمعی شهرستان لنجان قرار گرفت و مدیریت شهری فولادشهر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال این ۳ دستگاه اتوبوس را به صورت کامل بازسازی کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ناوگان حمل و نقل عمومی شهر جدید فولادشهر جان تازه‌ای گرفت و امیدواریم با افزوده شدن این ۳ دستگاه اتوبوس به بخشی از مشکلات شهروندان و جابه‌جایی مسافر پاسخ داده شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=32077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.