• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار فولادشهر خبر داد:

اتمام اصلاح هندسی ورودی شهر از سمت زیرگذر غرب و احداث میدان میرزا کوچک خان در فولادشهر

  • کد خبر : 32630
  • 04 مرداد 1402 - 9:55
اتمام اصلاح هندسی ورودی شهر از سمت زیرگذر غرب و احداث میدان میرزا کوچک خان در فولادشهر
شهردار فولادشهر گفت: پروژه اصلاح هندسی ورودی فولادشهر از سمت زیر گذر غرب با احداث میدان میرزا کوچک خان جنگلی به مساحت ۵ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال انجام شد.

حسین ایزدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با بیان اینکه شهر مجموعه‌ای از علائم و عناصر است که مفاهیم مختلفی را به شهروندان و گردشگران منتقل می‌کند، اظهار کرد: مبادی ورودی شهر تأثیر بسزایی در تصورات مخاطبان از شهر به همراه دارد برهمین اساس نحوه طراحی ورودی‌های شهر چه به لحاظ نشانه‌ها و چه به لحاظ ساماندهی کاربری‌ها و مباحث ترافیکی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه اصلاح هندسی و مناسب سازی معابر شهری کمک شایانی در جهت عبور و مرور و تردد شهروندان و وسائط نقلیه دارد، افزود: یکی از مهمترین مسائلی که می‌تواند در اجرای طرح‌های ترافیکی و کاهش میزان تصادفات درون‌شهری نقش مهمی را ایفا کند، اجرای طرح‌های مربوط به اصلاح هندسی معابر و میادین است.

شهردار فولادشهر با اشاره به ضرورت خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان در راستای تأمین آرامش و آسایش آنان، تصریح کرد: یکی از ورودی‌های شهر فولادشهر از سمت زیر گذر غرب بوده که نیازمند اصلاح هندسی بود و این مهم پس از پیگیری‌های انجام شده با طرح ابلاغی شورای ترافیک با هدف رفع خطر و استانداردسازی ورودی و خروجی این منطقه به مرحله اجرا رسید.

وی عنوان کرد: طراحی و اصلاح هندسی صحیح تقاطع‌ها و معابر شهری، علاوه بر رفع گره‌های ترافیکی، دستیابی به اهدافی نظیر ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و تأمین رضایت شهروندان را نیز به دنبال دارد برهمین اساس پروژه اصلاح هندسی ورودی فولادشهر از سمت زیر گذر غرب با احداث میدان میرزا کوچک خان جنگلی به مساحت ۵ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال انجام شد.

ایزدی خاطرنشان کرد: در اصلاح هندسی و احداث میدان میرزا کوچک خان تلاش شد این پروژه علاوه بر مباحث کارشناسی شده ترافیکی از جذابیت لازم نیز برخوردار باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=32630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.