• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار فولادشهر:

زمین چمن فوتبال ورزشگاه شهید حمید رضا رجایی ترمیم و احیاء شد

  • کد خبر : 33041
  • 10 مرداد 1402 - 20:34
زمین چمن فوتبال ورزشگاه شهید حمید رضا رجایی ترمیم و احیاء شد
شهردار فولادشهر از احیا چمن ورزشگاه شهید حمید رضا رجایی شهرداری با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال خبر داد.

حسین ایزدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، یکی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها را توجه به ورزش برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان دانست و اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی در جامعه با مشکل رو به رو شد و حالا بعد از فروکش کردن این بیماری، شهروندان مشتاق فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی هستند.

وی با بیان اینکه چنانچه در شهر زمینه توسعه سلامت جسمی شهروندان مهیا شود قطعاً سلامت روحی آنان را نیز افزایش خواهد داد، افزود: شهرداری فولادشهر در دوره ششم مدیریت بر این باور بوده که برنامه‌های اجرای پروژه‌های ورزشی و برنامه‌های فرهنگی _ اجتماعی هزینه محسوب نمی‌شوند بلکه اینگونه اقدامات سرمایه آفرین بوده و به نوعی سرمایه گذاری برای آینده به حساب می‌آیند بر همین اساس اقدام به اجرای برنامه‌هایی کرد تا حال مردم شهر خوب شود و نشاط شهروندی افزایش یابد.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: طی سال‌های اخیر تعداد ورزشکاران رشته فوتبال در شهر جدید فولادشهر رشد قابل توجهی داشته و بر همین اساس شورای ششم و شهرداری در این دوره به دنبال فراهم آوردن امکانات مناسب و تأمین زیرساخت‌های لازم در این حوزه بوده است.

وی با اشاره به ترمیم، بازسازی و احیای زمین چمن فوتبال ورزشگاه شهید حمید رضا رجایی، ادامه داد: با تجهیز اماکن ورزشی تحت نظارت شهرداری و تسهیل در دسترسی آسان و راحت شهروندان به اینگونه امکانات، می‌توان موجبات رشد و تعالی ورزش در بین اقشار مختلف در حوزه ورزشی همگانی و قهرمانی را فراهم کرد.

ایزدی عنوان کرد: احیا چمن ورزشگاه شهید حمید رضا رجایی شهرداری با انجام اقداماتی چون حذف علف‌های هرز، اصلاح شبکه آبیاری، کلتیواتور خاک (نرم کردن)، غلطک زنی، بذر پاشی و… در مساحتی بالغ بر هشت هزار متر مربع و اعتبار شش میلیارد ریال در دستور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شهرداری فولادشهر در راستای توسعه ورزش، تسهیل امور مربوط به آن و ایجاد ساختارهای لازم در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری خواهد کرد، گفت: این پروژه در راستی انجام مسئولیت اجتماعی و همچنین ایجاد فضای ورزش مناسب برای گذران اوقات فراغت نسل نوجوان و جوان به مرحله اجرا رسید.

شهردار فولادشهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره به ورزش همگانی تاکید ویژه‌ای داشته‌اند، خاطرنشان کرد: چنانچه ورزش همگانی به‌صورت فراگیر و در لایه‌های مختلف زندگی شهری و بر اساس خلاقیت‌های متنوع، کارآمد روند رو به رشد به خود بگیرد، قطعاً در حفظ شاخص‌های سلامت در زندگی شهری و آپارتمان‌نشینی و کاهش معضلات اجتماعی اثرگذار خواهد بود و امیدواریم در آینده نزدیک با اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی در شهر جدید فولادشهر شاهد تحقق این مهم نیز باشیم.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=33041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.