• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار ورنامخواست:

لکه گیری معابر محلات شهر ورنامخواست آغاز شد

  • کد خبر : 33044
  • 12 مرداد 1402 - 13:19
لکه گیری معابر محلات شهر ورنامخواست آغاز شد
شهردار ورنامخواست گفت:در فاز نخست پروژه آسفالت در شهر ورنامخواست بالغ‌بر هزار و ۶۰۰ مترمکعب و با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال لکه‌گیری آسفالت در سطح شهر ورنامخواست انجام خواهد شد.

مهدی رضوی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با بیان اینکه بهبود وضعیت آسفالت معابر یکی از مطالبات اصلی شهروندان است، اظهار کرد: آسفالت معابر یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است اما متأسفانه مشکلات عدیده ای بر سر راه شهرداری‌ها برای آسفالت خیابان‌ها وجود دارد و شهرداری ورنامخواست نیز از این قاعده مستثنای نیست.

وی گرانی و کمبود قیر یکی از عمده‌ترین مشکلات شهرداری بوده است، افزود: در سال گذشته ادارات خدمات رسان برای اجرای طرح‌های خود در بعضی از معابر اقدام به کنده کاری کرده بودند که باعث ناراحتی و رنجش خاطر برخی از شهروندان شده بود بر همین اساس شهرداری ورنامخواست با اولویت‌بندی نسبت به اجرای لکه‌گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی اقدام کرد.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: قرارداد لکه‌گیری معابر شهر ورنامخواست ما بین شهرداری با یک شرکت پیمانکار منعقد شده و پیمانکار فعالیت خود را در این شهر آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: در فاز نخست پروژه آسفالت در شهر ورنامخواست بالغ‌بر هزار و ۶۰۰ مترمکعب و با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال لکه‌گیری آسفالت در سطح شهر ورنامخواست انجام خواهد شد.

رضوی راد عنوان کرد: عملیات لکه گیری معابر شهر ورنامخواست پیرو بازدیدهای میدانی انجام شده به همراه شورای اسلامی این شهر، دریافت مطالبات مردمی و با انجام نیازسنجی و برنامه‌ریزی در دستور کار این شهرداری قرار گرفته و در حال اجرا است و تا زمانی که معابر شهر از شرایط مناسبی برخوردار شوند ادامه خواهد داشت.

وی هدف اصلی از اجرای لکه‌گیری آسفالت معابر را روان‌سازی رفت و آمد ساکنان محلات مختلف دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت شهری ورنامخواست در اجرای پروژه‌های زیربنایی شهری نیازمند همکاری شهروندان است تا بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری، رفاه و آرامش را برای همگان فراهم کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=33044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.