• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار سده لنجان:

آغاز پیاده‌روسازی و شبکه دفع آب‌های سطحی در سده لنجان

  • کد خبر : 33831
  • 01 شهریور 1402 - 8:44
آغاز پیاده‌روسازی و شبکه دفع آب‌های سطحی در سده لنجان
شهردار سده لنجان گفت:فاز نخست پروژه پیاده روسازی و اجرای شبکه دفع آب‌های سطحی خیابان امام به طول دو هزار و ۵۰۰ متر شامل اجرای بلوک فرش پیاده رو و پارکلت، اجرای جوی، جدول و کانیو و همچنین اصلاح پل‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به اجرا خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمید شهبازی در آئین کلنگ زنی پروژه پیاده روسازی و اجرای شبکه دفع آب‌های سطحی خیابان امام شهر سده لنجان اظهار کرد: خیابان امام شهر سده لنجان یکی از خیابان‌های اصلی شهر به‌شمار می‌آید که روزانه شاهد تردد بالای شهروندان بوده اما متأسفانه با چالش‌هایی چون نبود پیاده رو مناسب و شبکه دفع آب‌های سطحی رو به رو است.

وی افزود: شهروندان شهر سده لنجان به دلیل فرسودگی و ناهمواری پیاده‌راه‌های خیابان امام برای پیاده روی همواره با مشکل مواجه بوده و اعلام می‌کردند ایمنی پیاده‌روها کم است و در مجموع این مسیر کف پوش خوبی نداشته و با یک بارندگی مشکلات زیادی برای تردد ایمن شهروندان به وجود می‌آید.

شهردار سده لنجان تصریح کرد: با افزایش پیچیدگی‌ها در زندگی شهری، اگر فضا به گونه‌ای فراهم نشود که آسودگی لازم را برای شهروندان به همراه داشته باشد، شاهد پایین آمدن آستانه تحمل به ویژه به دلیل تبعات ناشی از مشکلات ترافیکی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در دوره ششم مدیریت شهری اتفاقات خوبی در حوزه پیاده رو سازی‌های معابر در حال انجام است، ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی آرامش شهروندان در حین تردد و پیاده‌روی در معابر شهر خلاصه می‌شود مدیریت شهری سده لنجان در مسیر اجرای پروژه پیاده روسازی و شبکه دفع آب‌های سطحی خیابان امام گام برداشت.

شهبازی اضافه کرد: فاز نخست این پروژه به طول دو هزار و ۵۰۰ متر شامل اجرای بلوک فرش پیاده رو و پارکلت، اجرای جوی، جدول و کانیو و همچنین اصلاح پل‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به اجرا خواهد رسید.

وی با بیان اینکه به پیمانکاران تاکید شد که سریع‌تر عملیات پیاده‌رو سازی ها انجام شود تا کسبه‌ها متضرر نشوند، گفت: هدف از اجرای این اقدامات بهبود کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبا سازی معابر و همچنین رفع مشکلات بهداشتی و ترافیکی است.

شهردار سده لنجان با بیان اینکه امروزه ایجاد پارکلت به محبوبیت زیادی در میان طراحان و معماران شهری دست یافته است، عنوان کرد: با اجرای پارکلت در خیابان امام علاوه بر اینکه شهروندان شاهد افزایش فضای سبز عمومی خواهند بود و از سوی دیگر فواید متعددی را برای تردد و استراحت شهروندان و رونق مراکز تجاری به ارمغان می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی نیز علاوه بر دفع سیلاب‌های شهری و جلوگیری از آب‌گرفتگی گذرگاه‌ها، رفع مشکلات تردد شهروندان در فصل‌های بارندگی را در پی خواهد داشت که ثمره آن افزایش رضایتمندی شهروندان است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=33831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.