• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار سده لنجان مطرح کرد:

اهتمام ویژه مدیریت شهری سده لنجان بر خدمت‌رسانی به شهروندان

  • کد خبر : 33902
  • 01 شهریور 1402 - 9:58
اهتمام ویژه مدیریت شهری سده لنجان بر خدمت‌رسانی به شهروندان
شهردار سده لنجان گفت: بر اساس آمار ارائه شده عملیات اجرای شبکه جمع‌ آوری فاضلاب ۸۰ واحد مسکن مهر سده لنجان به طول هزار و ۳۰۰ متر در مدت زمان کمتر از سه به پایان می‌رسد.

حمید شهبازی در آئین کلنگ زنی پروژه فاضلاب مسکن مهر سده لنجان اظهار کرد: رفع هر مشکل و چالش نیازمند برنامه‌ریزی و پیچیدن نسخه مناسب است، بر همین اساس یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری سده لنجان در پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و افزایش تعاملات بین دستگاهی برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهر و شهروندان است.

وی اجرای شبکه جمع‌ آوری فاضلاب مسکن مهر سده لنجان را یکی از مطالبات به حق شهروندان دانست و افزود: اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب مسکن مهر از جمله پروژه‌هایی به‌شمار می‌آمد که پیگیری‌های متعددی از سوی مدیریت شهری، شرکت آب و فاضلاب و همچنین اداره راه و شهرسازی در شهرستان لنجان انجام گرفت و با پیگیری‌های مجدانه فرماندار شهرستان شاهد آغاز این پروژه هستیم.

شهردار سده لنجان تصریح کرد: اجرای شبکه جمع‌ آوری فاضلاب مسکن مهر سده لنجان به دلیل اهمیت و نقش آن در حفظ سلامت شهروندان یکی از مصوبات هجدهمین سفر شهرستانی کاروان دولت مردمی استان به شهرستان لنجان بود که امروز شاهد کلنگ زنی و ورود این پروژه به فاز اجرایی هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس آمار ارائه شده عملیات اجرای شبکه جمع‌ آوری فاضلاب ۸۰ واحد مسکن مهر سده لنجان به طول هزار و ۳۰۰ متر در مدت زمان کمتر از سه به پایان می‌رسد.

شهبازی اضافه کرد: اهتمام مدیریت شهری سده لنجان بر خدمت‌رسانی به شهروندان، کاهش هزینه‌ها، افزایش رضایتمندی و بهره‌وری بوده و در این مسیر تعامل میان دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیریت شهری، امید و رضایت شهروندان را دو چندان می‌کند و امروز در اجرای شبکه جمع‌ آوری فاضلاب مسکن مهر شهر سده لنجان شاهد تحقق این مهم هستیم.

وی عنوان کرد: اجرای پروژه فاضلاب مسکن مهر شهر سده لنجان به طول هزار و ۳۰۰ متر طول شبکه با لوله گذاری پلی اتیلن و با همکاری و مشارکت شهرداری سده لنجان، ادارات آب و فاضلاب و راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسید.

شهردار سده لنجان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعاملاتی که بین شهرداری سده لنجان و اداره کل راه و شهرسازی با محوریت فرماندار شهرستان لنجان در خصوص تأمین خدمات مورد نیاز شهروندان ساکن در مسکن مهر ایجاد شده به نتایج خوبی منتج شود و در دهه فجر این خدمات رسماً تقدیم شهروندان شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=33902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.