• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر مطرح کرد:

نهضت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور اقدام ارزشمند دولت سیزدهم

  • کد خبر : 33982
  • 03 شهریور 1402 - 15:02
نهضت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور اقدام ارزشمند دولت سیزدهم
امام جمعه زرین شهر گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی است که بارها از سوی رئیس جمهور نیز مورد تاکید قرار گرفته است و باید توجه داشت وجود برخی پروژه‌های رها شده در کشور جز آسیب و ضرر و زیان برای کشور ره آوردی نداشت.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی امروز _ جمعه سوم شهریور ماه_ در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تلاشگران عرصه خدمت به مردم، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر، با پیروی از ولی فقیه زمان خود با قبول مسئولیت گام در راه خدمت به مردم گذاشتند و با اخلاص در عمل، سبقت در خدمت به مردم و شوق خدمت به ملت سبب شد نام شهیدان والا مقام در تاریخ ایران اسلامی ثبت شود.

وی شهیدان رجایی و باهنر را مردان عمل و الگویی مناسب برای مسئولان دانست و افزود: هیچ کاری بالاتر از خدمت به مردم و رفع نیازهای آنان نیست این در حالی‌است که مردم در زندگی و معیشت مشکل دارند از این رو مسئولان باید همت خود را در حل مشکلات مردم به کار گیرند.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به اقدامات بزرگ دولت مردمی تصریح کرد: در دولت مردمی کارهای بسیار بزرگی برای خدمت به مردم صورت گرفته است که برخی از این اقدامات در طول انقلاب اسلامی بی نظیر بوده که ثمره آن نیز امید آفرینی و اعتمادبخشی است.

وی با اشاره به نهضت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دولت سیزدهم، ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی است که بارها از سوی رئیس جمهور نیز مورد تاکید قرار گرفته است و باید توجه داشت وجود برخی پروژه‌های رها شده در کشور جز آسیب و ضرر و زیان برای کشور ره آوردی نداشت.

آقایی اضافه کرد: یکی از سیاست‌های ارزشمند دولت سیزدهم آن بوده که پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برساند و به غیر از بخش مسکن که نیاز امروز کشور است طی مدت گذشته کلنگ زنی انجام نگرفته که نتیجه آن نیز ساماندهی پروژه‌های نیمه‌تمام بوده است.

وی با بیان اینکه نیز است همه ما روایتگر دستاوردهای دولت مردمی باشیم، خاطرنشان کرد: رشد تولید و اشتغال، تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، حمایت از بنگاه‌های اقتصادی مشکل دار و احیای ظرفیت‌های غیر فعال، سرمایه گذاری و تأمین مالی تولید، اصلاح نظام مالیاتی، تأمین مسکن خانواده‌های فاقد مسکن واجد شرایط، نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری، طراحی و ساخت ماهواره‌های مورد نیاز کشور و انجام پرتاب‌های تحقیقاتی و عملیاتی، پیشرفت علم و فناوری و سلامت و… تنها بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم به‌شمار می‌آید اما دشمنان در جنگ روایت‌ها به دنبال آن هستند که چنین دستاوردهای ارزشمندی را با تحریف واقعت‌ها تحت تأثیر قرار دهند.

امام جمعه زرین شهر افزود: امروز همه باید دست در دست یکدیگر داده و اقدامات دولت را برای آحاد مردم تبیین کنیم و با ارائه عملکرد، اطلاعات و مستندات لازم به مردم آگاهی بدهیم تا تحت تأثیر شبهات دشمن قرار نگیرند.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات نماینده عالی دولت در شهرستان لنجان گفت: فرماندار انقلابی و جهادگر شهرستان لنجان طی مدت گذشته با همه وجود در تلاش بوده است تا علاوه بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام با استفاده از ظرفیت‌های موجود، توسعه همه‌جانبه شهرها و روستاها و… با مدیریت صحیح، استفاده از ظرفیت مسئولان، نخبگان و افراد دارای دغدغه و… مانع تبدیل چالش‌های شهرستانی به چالش‌های استانی و… شود و باید قدردان چنین مسئولانی بود.

آقایی تصریح کرد: اگر در جامعه آحاد مردم و مسئولان دغدغه یکدیگر را داشته باشیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و این نکته در مکتب علوی بارها مورد تأکید قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید با تقویت روحیه همدلی و هم افزایی نباید اجازه بدهیم برخی مسائل خواسته و ناخواسته باعث ایجاد روحیه بی تفاوتی در جامعه شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=33982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.