• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار سده لنجان:

ارتقا کیفی و کمی زندگی شهروندان مهمترین هدف مدیریت شهری است

  • کد خبر : 34167
  • 07 شهریور 1402 - 22:23
ارتقا کیفی و کمی زندگی شهروندان مهمترین هدف مدیریت شهری است
شهردار سده لنجان گفت: امروز شاهد برگزاری آئین افتتاح و کلنگ زنی بخشی از پروژه‌های شهری سده لنجان از جمله بهسازی پارک توحید، احداث بلوار سعدی محله پیامبر اعظم، اجرای نورپردازی، روشنایی پارک‌ها و معابر شهری، مسقف نمودن گلزار شهدای شهر و… با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان بودیم.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمید شهبازی بعد از ظهر امروز سه شنبه _ هفتم شهریور ماه _ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی شهرداری سده لنجان با ادای احترام به شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و در ادامه مسیر با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با تاسی به آموزه‌های اسلام ناب محمدی شاهد پیشرفت‌های مستمر در همه عرصه‌ها هستیم.

وی افزود: اگر جهانیان امروز شاهد توسعه ایران اسلامی در همه ابعاد و وقوع اتفاقات مثبت در حوزه‌های مختلف عمرانی، سازندگی، شکوفایی و اقتدار ملی هستند این مهم مرهون مجاهدت‌ها و همراهی‌هایی است که ملت ایران در همه عرصه‌ها با مسئولان داشته‌اند.

شهردار سده لنجان تصریح کرد: مدیریت شهری سده لنجان تلاش کرده از این قافله عقب نمانده و با اتکا به ظرفیت‌های بی‌نظیر شهروندی که دل در گروی اعتلای این شهر زرخیز دارند، و اقدامات جهادی پرسنل خدوم شهرداری بستر توسعه را برای خدمت هرچه بیشتر به شهروندان این شهر مهیا کنیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد برگزاری آئین افتتاح و کلنگ زنی بخشی از پروژه‌های شهری سده لنجان از جمله بهسازی پارک توحید، احداث بلوار سعدی محله پیامبر اعظم، اجرای نورپردازی، روشنایی پارک‌ها و معابر شهری، مسقف نمودن گلزار شهدای شهر و… با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان بودیم.

شهبازی اضافه کرد: حرکت در مسیر اجرای پروژه‌های مختلف شهری نشان از عزم و اراده جدی مدیریت شهری برای جبران برخی عقب ماندگی‌ها و برای ساختن سده لنجان با همراهی دائمی شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: هدف نهایی مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و… ارتقا کیفی و کمی زندگی شهروندان است و باید از فرصت‌هایی که پیش روی ما قرار دارد بیشتر استفاده را برد تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

شهردار سده لنجان تصریح کرد: خادمان مردم سده لنجان در شهرداری و شورای اسلامی شهر این شهر دغدغه‌ای جز ایجاد فضایی آرام و بستری مناسب برای خدمت رسانی به شهروندان ندارند و امیدواریم در ادامه راه بتوانیم بخشی از نیازهای شهروندان این شهر را با بهره‌برداری از پروژه‌های شهری مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه شهروندان، دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف را در حکم واحد و سوار بر یک کشتی می‌دانند، ادامه داد: شهروندان سده لنجان از مسئولان انتظار دارند در بسیاری از موضوعات خدمات بیشتری به آنان ارائه شود و تحقق این مهم نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها است و خوشبختانه این هماهنگی‌ها بین دستگاه‌های مختلف و شهرداری به واسطه تعاملات مناسب، ارتقا یافته است.

شهبازی احداث مخزن آب شرب شهرهای سده لنجان و ورنامخواست را یکی از مطالبات به حق شهروندان دانست و گفت: یکی از پروژه‌هایی که سالیان سال به عنوان یکی از دغدغه‌های شهروندان مطرح بود پروژه احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی آب شرب شهرهای سده لنجان و ورنامخواست بود که امروز شاهد کلنگ زنی آن بودیم.

وی اضافه کرد: احداث و بهره‌برداری از این مخزن آب شرب می‌تواند منابع آبی پایدار را برای ۴۵ هزار نفر از شهروندان شهرستان را تأمین کند و تنش‌های آبی که به عنوان یکی از چالش‌های ساکنین شهرهای سده لنجان و ورنامخواست به‌شمار می‌آمد را مرتفع کند.

شهردار سده لنجان با بیان اینکه ما معتقد هستیم شهروندان سده لنجان شایسته بهترین خدمات هستند، خاطرنشان کرد: پروژه‌های متعددی امروز در راستای خدمت رسانی به شهروندان در حال اجرا بوده و امیدواریم با تلاش جهادی و شبانه روزی کارکنان شهرداری شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.