• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار سده لنجان خبر داد:

اجرای زیرسازی و روکش آسفالت ۹۰ هزار مترمربع معابر شهری

  • کد خبر : 34530
  • 19 شهریور 1402 - 8:08
اجرای زیرسازی و روکش آسفالت ۹۰ هزار مترمربع معابر شهری
شهردار سده لنجان گفت: طرح زیرسازی و روکش آسفالت معابر شهر سده لنجان به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

حمید شهبازی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن،با اشاره به اجرای پروژه زیر سازی و روکش آسفالت در شهر سده لنجان اظهار کرد: رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر تأثیر خوبی در ایجاد شهری ایدئال و زیبا خواهد داشت از این رو طرح زیرسازی و روکش آسفالت معابر شهر سده لنجان به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی افزود: در اجرای این طرح عمرانی ۵۰ هزار متر مربع از معابر زیر سازی و ۲۵ هزار متر مربع از معابر در حال آسفالت است که بر اساس برنامه زمانبندی از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

شهردار سده لنجان هدف از انجام این اقدامات و فعالیت‌ها را خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان دانست و تصریح کرد: ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر از جمله مطالبات جدی و بحق شهروندان بوده و مدیریت شهری سده لنجان خود را مکلف به برآورده‌کردن آن می‌داند از این رو در این پروژه ترمیم و لکه گیری ۱۵ هزار متر مربع از معابر سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شهرداری برای جلب رضایت شهروندان، خیابان‌ها و معابری که نیاز به ترمیم، بهسازی و آسفالت دارد را با اولویت‌بندی لکه‌گیری و آسفالت می‌کند.

شهبازی اضافه کرد: اجرای نهضت آسفالت در شهرهای ایران از جمله پروژه‌هایی است که با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام می‌شود و این پروژه با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان تا پایان سال در شهر سده لنجان ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان و دستگاه‌های خدمات‌رسان تقاضا می‌شود قبل از انجام عملیات آسفالت‌ریزی، حفاری‌های لازم را انجام دهند تا آسفالت‌ریزی پس از حفاری انجام نشود و زیرساخت آسفالت از بین نرود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.