• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اختصاص هزار تاکسی به سرویس مدارس لنجان

  • کد خبر : 34541
  • 19 شهریور 1402 - 12:43
اختصاص هزار تاکسی به سرویس مدارس لنجان
سرپرست سازمان حمل و نقل جمعی شهرداری‌های شهرستان لنجان گفت: حدود ۲۰ هزار دانش آموز از اول مهرماه از خدمات ۲۴ شرکت سرویس مدرسه در سطح شهرهای شهرستان استفاده می‌کنند از این رو حدود هزار تاکسی در غالب ۲۴ شرکت ساماندهی شده‌‌اند تا حمل و نقل دانش آموزان را انجام دهند.

آیت اله اصلانی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با بیان اینکه با تدابیر اتخاذ شذه سرویس مدارس لنجان آماده خدمات دهی به دانش آموزان هستند، اظهار کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم در کنار آموزش و پرورش باشیم چراکه با آغاز سال تحصیلی سرویس مدارس همواره یکی که از مهمترین نگرانی‌های والدین و مسئولان تعلیم و تربیت محسوب می‌شود و با هماهنگی‌های صورت گرفته، آماده خدمات دهی به دانش آموزان هستیم.

وی افزود: هدف استفاده از سرویس مدارس، تأمین آرامش خاطر خانواده‌ها بوده تا بتوانند فرزندان خود را از این طریق به مدرسه برسانند و برای آنان در مسیر مدرسه اتفاقی نیفتد.

سرپرست سازمان حمل و نقل جمعی شهرداری‌های شهرستان لنجان تصریح کرد: حدود ۲۰ هزار دانش آموز از اول مهرماه از خدمات ۲۴ شرکت سرویس مدرسه در سطح شهرهای شهرستان استفاده می‌کنند از این رو حدود هزار تاکسی در غالب ۲۴ شرکت ساماندهی شده‌‌اند تا حمل و نقل دانش آموزان را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان پیشنهاد و شکایات خود را می‌توانند به واحد تاکسیرانی سازمان حمل و نقل منتقل کرده و یا با شماره تلفن ۲۶۷۰ ۰۳۱۵۲۲۷ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.