• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار ورنامخواست:

یک‌بار برای همیشه مشکل اراضی اوقافی ورنامخواست را با هم افزایی حل کنیم

  • کد خبر : 34599
  • 20 شهریور 1402 - 14:11
یک‌بار برای همیشه مشکل اراضی اوقافی ورنامخواست را با هم افزایی حل کنیم
شهردار ورنامخواست گفت: یک‌بار برای همیشه مشکل اراضی اوقافی ورنامخواست را با هم افزایی حل کنیم.

مهدی رضوی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به نشست مدیریت شهری ورنامخواست با نماینده مردم شهرستان لنجان، اظهار کرد: یکی از مشکلات بزرگ شهروندان ورنامخواست در طول چهار دهه اخیر، موقوفه بودن بخشی از زمین‌های شهری است به گونه‌ای که این معضل چندین ساله، توسعه و رونق شهر را کاملا تحت تأثیر قرار داده و اقتصاد شهر و شهروندان را به دلایل مختلف از جمله عدم خرید و فروش زمین و اخذ سند ثبتی و… قفل کرده است.

وی با بیان اینکه نیاز است یک‌بار برای همیشه مشکل اراضی اوقافی ورنامخواست را با هم افزایی حل کنیم، افزود: در سال‌های اخیر علی‌رغم پی‌گیری‌های متعدد صورت گرفته از سوی مدیریت شهری، همچنان نتیجه لازم درخصوص حل این معضل قدیمی حاصل نشده و رفع مشکلی که در حوزه مناطق وقفی در شهر ورنامخواست وجود دارد نیازمند نگاه واحد ملی، استانی و شهرستانی مسئولان است.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: دست یابی به توسعه همه جانبه مستلزم تصمیم گیری، کار شناسایی شده و مدیریت دقیق و کارآمد است اما در این مسیر باید موانع اصلی موجود در راه توسعه شناسایی و با همراهی مسئولان ارشد شهرستان پیگیری تا مرتفع شود.

وی ادامه داد: اختلاف شهرداری ورنامخواست با صنایع دفاع در خصوص اراضی مورد توافق یکی دیگر از مباحثی است که توسعه این شهر را با چالش مواجه کرده است و چنانچه همراهی مسئولان ارشد شهرستان و دستگاه‌های نظارتی با مدیریت شهری تقویت شود قطعا پیگیری مطالبات به حق شهروندان به خوبی انجام خواهد شد و از سوی دیگر روند پیشرفت شهر ورنامخواست در سال‌های آتی هم ادامه خواهد داشت و از سرعت قطاری که به راه افتاده کاسته نخواهد ‌شد.

رضوی راد اضافه کرد: احداث زمین چمن مصنوعی، تامین اعتبار جهت تکمیل سالن ورزشی خانه کشتی از دیگر مباحثی به‌شمار می‌آید که شهروندان ورنامخواست انتظار دارند به آن توجه شود تا فرزندان آنها بتوانند اوقات فراغت خوبی را با انجام ورزش سپری کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور و مردم در مجموعه مدیریت شهری اثرگذار است، عنوان کرد: امیدواریم با افزایش ارتباطات، تعاملات و همکاری دو جانبه بین نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی و مدیریت شهری ورنامخواست شاهد رفع مشکلات شهری و… و همچنین تامین اعتبار جهت خرید ماشین آلات مورد نیاز شهرداری جهت حمل زباله های شهری و… باشیم.

شهردار ورنامخواست خاطرنشان کرد: پرداخت بدهی دستگاه‌های دولتی و همچنین عوارض سبز به شهرداری‌ها نقش مهمی در خدمات رسانی بهتر به شهروندان دارد و امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد تحقق این مهم باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.