• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار فولادشهر:

اجرای ۶۵ میلیارد ریال جدول‌گذاری و بلوک فرش در فولادشهر

  • کد خبر : 34715
  • 22 شهریور 1402 - 6:10
اجرای ۶۵ میلیارد ریال جدول‌گذاری و بلوک فرش در فولادشهر
شهردار فولادشهر گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته شاهد اجرای ۱۴ هزار متر مربع بلوک فرش و ۹ هزار متر طول جدول گذاری با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال در فولادشهر هستیم.

حسین ایزدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، ساماندهی معابر شهری را یکی از مطالبات شهروندان دانست و اظهار کرد: با افزایش پیچیدگی‌ها در زندگی شهری، اگر فضا به گونه‌ای فراهم نشود که آسودگی لازم را برای شهروندان به همراه داشته باشد، شاهد پائین آمدن آستانه تحمل به ویژه به دلیل تبعات ناشی از مشکلات ترافیکی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پیاده‌روهای مناسب زمینه‌ساز توسعه شهر هستند، افزود: پیاده‌روها علاوه بر نقش ارتباطی و دسترسی، مکانی امن و راحت برای برقراری ارتباطات اجتماعی، گردش و تماشا را برای شهروندان فراهم می‌کند . از سوی دیگر در پیاده‌روها، آزادی افراد پیاده، برای توقف، مکث، تغییر جهت و تماس مستقیم با دیگران بسیار زیاد است.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: اگر زنده بودن شهرها از بین برود در آن صورت حتی با وجود پیشرفت‌ در حوزه تکنولوژی و افزایش رفاه ، شاهد یک رشد ناقص خواهیم بود برهمین اساس مدیریت شهری فولادشهر در مسیر حذف آشفتگی در حوزه فضاهای شهری گام برداشته است.

وی با بیان اینکه چهره شهر بیشتر از طریق قدم زدن در فضای شهری احساس می‌شود، ادامه داد: با توجه به نبود پیاده رو مناسب در برخی از معابر شهر و نیاز به زیبا سازی، شهرداری فولادشهر با هدف ایجاد ارتقای کیفیت معابر و مناسب‌سازی پیاده‌روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران پروژه بلوک فرش معابر شهری را در دستور کار قرار داد.

ایزدی اضافه کرد: عملیات جدول‌گذاری و بندکشی جداول نیز از دیگر پروژه‌های شهرداری فولادشهر به‌شمار می‌آید که با هدف ایجاد چشم‌اندازی زیبا از شهر و ساماندهی معابر اصلی و فرعی به مرحله اجرا رسیده است و امیدواریم بتوانیم زیبایی بهتری به معابر سطح شهر بدهیم.

وی عنوان کرد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته شاهد اجرای ۱۴ هزار متر مربع بلوک فرش و ۹ هزار متر طول جدول گذاری با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال در فولادشهر هستیم.

شهردار فولادشهر خاطرنشان کرد: اجرای اینگونه پروژه‌ها ضمن تضمین امنیت شهروندان برای عبور و مرور و کاستن از حوادث احتمالی، جلوه بصری و شهری خیابانها را نیز تغییر خواهد داد تا شهروندان بتوانند به راحتی در معابر شهری تردد کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.