• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار سده لنجان خبر داد:

اجرای پروژه جدول گذاری معابر شهر سده لنجان

  • کد خبر : 34746
  • 22 شهریور 1402 - 13:01
اجرای پروژه جدول گذاری معابر شهر سده لنجان
شهردار سده لنجان گفت: شهرداری در راستای ارتقای افزایش رضایت‌مندی شهروندان پروژه جدولگذاری معابر سطح شهر را با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به مرحله اجرا رسانده است.

حمید شهبازی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: کیفیت معابر شهری یکی از فاکتورهای مهم و مؤثر در ارتقا کیفیت زندگی شهروندان و از شاخص‌های افزایش رضایتمندی آنها از عملکرد شهرداری‌ها به‌شمار می‌آید.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در زمینه کیفیت معابر شهری، جدولگذاری معابر شهری است که اگر کیفیت، دوام و پایداری لازم را نداشته باشد موجبات نارضایتی شهروندان را به همراه خواهد داشت.

شهردار سده لنجان با بیان اینکه طرح ساماندهی معابر شهر به صورت پایدار در سده لنجان اجرایی شده است، تصریح کرد: شهرداری در راستای ارتقای افزایش رضایت‌مندی شهروندان پروژه جدولگذاری معابر سطح شهر را با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به مرحله اجرا رسانده است.

وی زیبا سازی محیط شهری را یکی از اولویت‌های مدیریت شهری سده لنجان دانست و اضافه کرد: تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری، ارتقا سطح ایمنی عبور و مرور و جداول حاشیه خیابان‌های شهر از اهداف اجرای این طرح است.

شهبازی ادامه داد: معابر شهری به صورت مستمر مورد بازدید قرارمی‌گرند تا معابری که نیازمند ساماندهی هستند شناسایی شوند و در برنامه کاری شهرداری جهت مرمت و بهسازی قرار گیرند.

وی عنوان کرد: برنامه‌های اجرایی شهرداری سده لنجان در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه عمرانی به سمتی خواهد بود تا بتواند پروژه‌های مورد مطالبه شهروندان را در نقاط مختلف شهر به مرحله اجرا برساند تا علاوه بر پشت سر گذاشتن عقب ماندگی‌های گذشته شهر در مسیر توسعه قرار گیرد.

شهردار سده لنجان خاطرنشان کرد: براساس آمارهای موجود خوشبختانه شهرداری سده لنجان در دوره ششم مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف عملکردی رضایت بخش داشته و به طور قطع تلاش می‌کنیم خدمات شایسته‌ای به شهروندان در نقاط مختلف شهر ارائه شود تا همه شهروندان به صورت عادلانه از خدمات شهرداری بهره مند شوند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34746
  • نویسنده : علی امینی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.